lag aan mulder
Niet slecht? Bij beide goals staat de complete verdediging voor lul. Eerst van beek die zo maar Armenteros laat voorzetten en die gozer die dan totaal ongedekt is, bij de tweede gaat Kongolo wel zes keer in de fout en wordt de tweede lijn niet gedekt. Daar had van beek best uit kunnen stappen, als hij tenminste oplet op jongens die een ander shirtje aan hebben.
Als je twee goals zo weggeeft, heb je gewoon gefaald.
Ben ik het totaal niet mee eens.
Uitstappen? Met 2 man bij zich en wilkshire die niemand heeft?
Van Beek staat bij die eerste goal bij armenteros en het kan gebeuren dat je er net naast zit bij die voorzet.. Zie dat niet als een fout. Hooguit iets ongelukkig. Dan kan je alles wel kapot analyseren.
Bij die tweede goal moet hij een keuzen maken en doet dit, hij kiest logisch voor de man die voor hem zit. Als wilkshire dan ook de man die voor hem staat pakt, dan is er niets aan de hand.
Van Beek was een van de weinigen die zich onttrok aan de malaise. Koppend had hij weer alles, zat overal tussen en begint soms ook in te schuiven. Zeker geen onvoldoende gisteren.
Mijn onderbouwing is dat men op diverse plaatsen spelers gehaald heeft waar op zich al goede spelers rondliepen. En dat alles in het teken van “concurrentie” en “doorgroeien”. Maar op cruciale punten blijft het kut.
Leuk dat je straks bakken vol met middenvelders hebt om degenen in het veld te kunnen wisselen maar de praktijk laat zien dat poppetjes vervangen in de meeste gevallen geen kut uitmaakt.
Dan maakte Kongolo bij de tweede zeker ook geen fout? Het verschil tussen goed en slecht is dat je die voorzet van Armenteros er juist wel uithaalt. Duels wint, juist ook de cruciale. Nu vond ik Van Beek niet de ergste, in zo verre ben ik het met je eens. Maar als je als verdediging zo je goals weggeeft, kun je niet een goede wedstrijd hebben gespeeld.
Ben benieuwd naar je ‘cruciale plekken’. Ik zie er een, de spits, en daar heb ik gisteravond een kwartiertje iemand zien spelen die me wel bekoorde. Hij maakt er een en als die omhaal hangt, hebben we een nieuwe held. Verder hebben we op ALLE plekken iemand lopen die op zijn minst beter is dan de gast van W2, dus je moet er gewoon van winnen. Maar als je zo speelt….
En nu niet allemaal gaan zeuren om die paar middenvelders zeg. Heb hier vorig jaar alleen maar gezeik moeten aanhoren over de smalle selectie en dat je op het middenveld niks kon wisselen.
Nee het zit in het verschil hoe de voorzet tot stand komt. Kongolo wordt simpel weg gespeeld en daardoor komt de voorzet.
Van Beek heeft gewoon de man nog voor hem, maar die kan toch nog de voorzet geven. Hij krijgt hem net niet geblokt. Gebeurd 10 keer per wedstrijd. Gebeurd ook bij de top verdedigers.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?