Rutte haalt de kerst niet

• Adriano

De coach is er verantwoordelijk voor dat spelers fit en gemotiveerd aan het werk gaan. Hitman, je zegt dat er klasse zat is, ik waag dat te betwijfelen. Er lopen spelers bij die denken dat ze al lang gearriveerd zijn en klaar voor DE GROTE STAP. Niets is minder waar. Bij Willem II lopen er een paar die Feyenoord zonder meer sterker zouden maken.

• eddy*

Ik twijfel ook heel erg aan de ‘klasse’ in dit elftal.

• Adriano

Voorbeeld Janmaat, ik twijfel eraan of hij het redt in Engeland. Of in Oranje.

• Adriano

Bij de volgende verkiezingen gaat hij op zijn bek.

• hitman

Klasse zat voor een top 3 positie achter PSV en Ajax

• kieb

ja natuurlijk. Je staat gewoon ruim ondermaats te voetballen. Kwaliteit voor de eredivisie zit er genoeg in.

• jeli

Fred Rutten is een prima trainer, maar in mijn ogen geen goede coach, veldwerk en trainingen niks mis mee. Hij moet nu echter keuzes maken en dat gaat hem niet goed af.

Het ligt niet alleen aan hem, spelers zijn er ook debet aan uiteraard. Er wordt nu al beweert dat van Gastel en Bronckhorst niet al te blij zijn met hun rol.

Of dat waar is weet ik niet, wat wel een feit is dat ook Rutten weer een assistent mee heeft genomen, ik vraag me af waarom dat altijd moet gebeuren.

Wat Feyenoord goed heeft gedaan is de man een contract te geven voor een jaar, om hem nu meteen weg te sturen schiet niet op.

Rutten heeft nu een brede selectie, daar zal hij toch echt keuzes uit moeten maken.

Zeker op het middenveld heb je keuzes zat, echter maar 1 echte diepgaande middenvelder, die moet je dan wel gewoon opstellen.

Denk dat Fred teveel een twijfelaar is om keuzes te maken, groot verschil met Koeman.

• Adriano

Hoe komt dat dat hij een twijfelaar is Jeli ? Ik zal het voorzeggen: hij ziet het gewoon niet goed, naar mijn bescheiden mening kan hij een speler niet goed beoordelen naar zijn specifieke kwaliteiten. Hij ziet ook niet wie in het elftal als beste past wat nodig is om een goed elftal te smeden. Als veldtrainer schijnt hij goed te zijn, maar zijn totaalplaatje klopt van geen kant. Niet goed genoeg voor Feyenoord. Voor welke club wel ? Misschien Ijsselmeervogels, maar eerst een seizoen op proef.

• Den

Op het middenveld heb je keuze zat, teveel naar mijn mening zelfs. Maar dat gaat dus niet alles oplossen

• Adriano

Keuze zat ja, maar stel als verantwoordelijke trainer dan wel de juiste spelers op, althans spelers die bij elkaar passen en elkaar kunnen aanvullen, dus hun taken naar behoren kunnen invullen. Geen spelers die hun directe tegenstanders vrije doortocht naar de goal ‘gunnen’ of uit vorm zijn zoals Vilhena, Eigenlijk hebben we nog steeds geen sterke centrale middenvelder die de lijnen uitzet en continu de bal opeist. Dat gaat ons opbreken, let maar op.