50 middenvelders..... Tel uit je winst!!!

• kieb

Immers loopt nu 2 seizoenen achter elkaar 1 op 2,7. Weet dus niet hoe je aan die 1 op 7 komt. Maar realistisch gezien gaat hij die 1 op 2,7 niet meer halen.

Het jaar dat boetius er 15 maakt zal nooit komen denk ik. Dat is wel heeeel rooskleurig.

442 zou zeker een mogelijkheid zijn denk ik.

• Urban achiever

Tuurlijk. Maar dat is tie ook. We hebben jong, midden, en oud, kunnen aanvallend meer systemen spelen etc. En onze selectie is sowieso beter dan die van Willem 2, zelfs als je vindt dat de transfers ruk waren (hetgeen ze overigens niet zijn).

Maar ze moeten het gvd wel doen in het weekend, natuurlijk.

• Urban achiever

Probleem is niet het scorend vermogen. Het probleem is dat iedereen onder zijn niveau speelt, als de welbekende natte krant. Als je zo speelt als Kongolo bij de tweede goal, ja, dan wordt het een lastig verhaal. En dat levert als gevolg op dat er niet of nauwelijks wordt gescoord. Er werden tegen W2 ook nauwelijks kansen gecreeerd. Behalve na de goal van Kazim.

• jerry

Kazim is geen aanspeelpunt. Fysiek een sterke spits met veel snelheid

• Den

Dan gaan we dus niet beter ballen met hem

• Den

Vind je? Tig clubs, komt niet echt stabiel over. Van Geel heeft echt een gouden pik als hij bij ons ineens tot ontwikkeling komt

• kieb

Als je fysiek sterk bent, kun je altijd een aanspeelpunt worden, zo simpel is het. Als hij zijn lichaam gewoon goed gebruikt, hoe wie of wat moet er dan tussen komen.

We doen hier net of een aanspeelpunt hogere wiskunde is, wat alleen weg is gelegd voor fluwelen voetballers. Kom op man.

Een aanspeelpunt moet een bal kunnen beschermen en daar heb je een lichaam voor nodig. Nou, twijfelen we daar toch niet aan lijkt me. Het zal ff wennen zijn, want hij staat nu met de rug naar de goal en dat is net wat anders staan dan als buitenspeler. Maar dat kun je wel aanleren hoor. Gewoon een balletje aannemen, wat schuin wegdraaien en je schouder erin zetten. Balletje onder je voet houden van je af en contact met je tegenstander. Je nog wat breder maken met je armen en klaar. Hij heeft nog eens het voordeel dat ie snel en beweeglijk is, dus probeert een spits iets dan kan die nog wegdraaien ook. Levensgevaarlijk dus!!

• kieb

ik denk het wel, maar het zal tijd nodig hebben.

• Den

Is hij volgens jou wel balvast dan?

• Den

Worden? What the fuck? Onze clubs slagen er jaren niet in een balvaste spits op te leiden en dan zou dat bij Kazim even lukken?

Misschien IS hij van zichzelf balvast maar als hij het al niet is gaat hij dat never nooit worden natuurlijk, zeker niet in een paar maanden. Denken dat dat zomaar kan is echt wishful thinking in het kwadraat.