Zo zag ik het:

• BJW

Vermeer……………………eigenlijk foutloos met goede spelhervattingen.

Wilkshire…………………op één foutje na een vrij goede wedstrijd

Van Beek ………………..goed

Mathijssen……………….speelde matig

Kongolo…………………..wat een beginner jongens is nog lang niet aan het grote werk toe.

El Ahmadi……………….Voor een eerste wedstrijd vrij goed met weinig fouten en veel loopvermogen.

Vilhena……………………slechtste wedstrijd sinds lang maar met zijn loopvermogen toch nog aardig wat goed gemaakt.

Immers……………………rent zich rot maar doet eigenlijk weinig zinvolle dingen. Kansen om de wedstrijd te winnen worden zoals gewoonlijk verprutst.

Schaken…………………blijft toch de beste aanvaller in tegenstelling tot….

Boetius…………………..die toch de opvolger van Cabral schijnt te gaan worden.

Te Vrede…………………speelde naar zijn mogelijkheden maar zwakker dan bij de laatste wedstrijden

Manu……………………..moet meer afspelen maar creeert toch altijd zijn kansjes

Toornstra………………..is nog lang niet waar wij hem zouden willen zien, leuk schot op de paal.

Kazim……………………laat zien, dat hij wel eens in zou kunnen slaan in de eredivisie.

Rutten………………………..Beginnen met Kongolo, Boetius en Immers ipv Nelom, Manu en Toornstra kan gewoon niet. ……………………pfffffffffffffffffffffffffffffffff

• kieb

van beek beste man het veld. Enige die zich onttrok aan het dramatische spel. Samen met Kazim een lichtpuntje.

Kongolo viel enorm door de mand. Viel me zeer zwaar tegen.

Immers, boetius en vilhena moeten naar de bank verwezen worden. Alle dramatisch slecht, met veel en veel en veel te veel balverlies.

Toornstra ook nog niet echt gezien. Nog niet direct een echte toevoeging, maar gun hem momenteel een basisplaats.

Tegen sevilla beginnen met kazim, manu, clasie, el ahmadi en toornstra. (en dus boetius, te vrede, immers en vilhena naar de bank)

• hitman

Van beek haalt die voorzet er niet uit bij 1-0

• kieb

ja nog gekker, was een voorzet van 30 meter

• eddy*

v Beek speelde helemaal niet zo goed. Was heel heel matig. Maakt ook steeds de verkeerde keuzes.

• BJW

Dat gekluns van Kongolo kon ik ook niet aanzien.

• kieb

onzin, was je beste man, met de juiste keuzes vandaag. Naar deze wedstrijd kijken, niet naar andere……

• BJW

Als je het met de rest vergelijkt viel het nog al mee.

• eddy*

Jij mag het onzin vinden. Ik vond de hele verdediging erg zwak, met Wilkshire als minst slechte, en Kongolo de JL nog niet waard. Boetius gaat ook de kant van de JL op.

• kieb

Wilkshire doet het best aardig.

Het was vooral de linkerkant met kogolo, vilhena en boetiu die om te janken was