vermeer 5
wilk 6
beek 6
joris 5
kongolo 4
vilhena 4
immers 4
dramadi 5
schaken 5
tevrede 5
boetius 4
Ik kan me hier ook in vinden, het is toch een schande dat dit gebeurt ? Je speelt bij het grote Feyenoord waar 45000 mensen op af zijn gekomen. Tegen een degradatiekanditaat dus we gaan er eens goed voor zitten. Ik was gisteravond in de Kuip, viel bijna in slaap van het bejaardentempo. We werden door reserves van Willem II bij vlagen overlopen, weggespeeld. Ik durf nu te zeggen, als we de verdediging en het middenveld van WIllem II hadden gehad, althans van dezelfde kwaliteit, dan hadden we ze opgerold.
Volledig misplaatste onderschatting, en niet goed voorbereiden op een competitiewedstrijd. Ik denk zelfs dat de selectie incl. de technische staf niet eens naar beelden van Willem II heeft gekeken. Die onderschatting was inderdaad misplaatst want ze bleken beter te zijn dan de Feyenoordspelers, en vele malen beter voorbereid. In alle opzichten, sneller, alerter, beter gepositioneerd en heel goed ingeslepen automatismen (en dat met verschillende invallers waarmee ze speelden). Dit is van mijn kant een keihard oordeel, ik zag het niet anders.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?