cijfers

• jolanda_marco

vermeer 5

wilk 6

beek 6

joris 5

kongolo 4

vilhena 4

immers 4

dramadi 5

schaken 5

tevrede 5

boetius 4

• kieb

kan ik me wel in vinden. Als vond ik het niet echt de schuld van vermeer, dus die 5 mag van mij een 6 zijn

• eddy*

Veel te hoog.

vermeer 6

wilk 6

beek 5

joris 4

kongolo 3

vilhena 3

immers 3

dramadi 5

schaken 4

tevrede 3

boetius 3

• kieb

ja ok. Het ging me meer in de onderlinge cijfers.

• Remi Crevere

eddy* Schreef:

——————————————————-

> Veel te hoog.

>

> vermeer 6

> wilk 6

> beek 5

> joris 4

> kongolo 3

> vilhena 3

> immers 3

> dramadi 5

> schaken 4

> tevrede 3

> boetius 3

Niets aan toe te voegen, helemaal mee eens.

• Adriano

Ik kan me hier ook in vinden, het is toch een schande dat dit gebeurt ? Je speelt bij het grote Feyenoord waar 45000 mensen op af zijn gekomen. Tegen een degradatiekanditaat dus we gaan er eens goed voor zitten. Ik was gisteravond in de Kuip, viel bijna in slaap van het bejaardentempo. We werden door reserves van Willem II bij vlagen overlopen, weggespeeld. Ik durf nu te zeggen, als we de verdediging en het middenveld van WIllem II hadden gehad, althans van dezelfde kwaliteit, dan hadden we ze opgerold.

• Den

Het is natuurlijk een beetje scorebordjournalistiek maar zijn de cijfers voor de defensie niet ietwat te hoog in verhouding tot de rest? Als het niet loopt in aanvallende zin zou zo'n potje toch in 0-0 moeten eindigen? Het is toch duidelijk dat de defensie geen punt van rust is

• kieb

verdedigend natuurlijk niet best, maar mede dankzij lamlendigheid van de verdedigende taken van je middenveld en aanval. Met name boetius dus

• Adriano

Volledig misplaatste onderschatting, en niet goed voorbereiden op een competitiewedstrijd. Ik denk zelfs dat de selectie incl. de technische staf niet eens naar beelden van Willem II heeft gekeken. Die onderschatting was inderdaad misplaatst want ze bleken beter te zijn dan de Feyenoordspelers, en vele malen beter voorbereid. In alle opzichten, sneller, alerter, beter gepositioneerd en heel goed ingeslepen automatismen (en dat met verschillende invallers waarmee ze speelden). Dit is van mijn kant een keihard oordeel, ik zag het niet anders.

• kieb

Ze deden het goed en het zat ze mee. Maar het begint inmiddels wel erg vaak te worden dat het de tegenstander mee zit.