Vermeer

• Adriano

Ik vond El Ahmadi nog een van de betere. Het gaat er bij mij gewoon om, kan Rutten er een redelijk lopend elftal van maken of niet. Er is één type speler dat Rutten niet in zijn selectie heeft, een centrale middenvelder, een alleskunner die de bal opeist en de lijnen uitzet. Zoals je die vaak in Engelse elftallen ziet. Z0'n speler vind ik nog belangrijker dan het halen van een spits, want dat is toch een utopie.

• Patrick

el ahmadi moet achterin ,leiding geven en opbouwen, en wat mij betreft zet hij vilhena linksback, heb je met wilkshire-el ahmadi -kongolo-vilhena zeker veel meer voetbal , middenveld toornsrta -immers - clasie heeft scorend vermogen, en voorin moet bacucioglu voorlopig op de plaats van boetius,die moet zich gewoon in vorm knokken, samen met manu en kazim ,heb je in iedergeval snelheid en agressie voorin.

• jolanda_marco

Ik geloof nergens meer in; 33 miljoen je spelers verkopen en dan daarna alles fout doen is ook een kunst.

• cornelis3

Volgens mij ging het beter omdat Boetius er uit ging. Ik vond Kongolo vele malen slechter dan Mathijssen. Velen zeggen dat Kongolo naar het centrum moet, maar je moet eens op zijn timing bij het koppen letten.

Het tweede doelpunt ontstond doordat hij in eerste instantie volkomen verkeerd timede. Dit was geen incident, want het komt regelmatig voor. Er zijn wel meer doelpunten ontstaan doordat de bal nodeloos over hem heen ging.

Ik weet niet of daar voldoende aandacht aan besteed wordt.

• 1908

Die rol kan Clasie prima aan. Of Toornstra, of samen.

• Adriano

Clasie misschien maar die is erg wisselvallig. Toornstra absoluut niet, die is te aanvallend, is uitnemend geschikt voor de 10-positie.

• kieb

de aankopen zijn niet de slechtsten, dus ik vind je reactie overdreven. Juist de jeugd en je grotere talenten laten het afweten. Maar dat is inherent aan jeugd. Dat moet je nemen zoals het is en proberen te sturen waar je kan. Bijvoorbeeld door ze ook eens op de bank te zetten

• kieb

Ben ik het niet helemaal mee eens, ik vind dat je doorslaat in de schuld bij feyenoord te leggen, waardoor je de prestatie van lamprou onderschat. Die keepte gewoon goed helaas.

• eddy*

Vooral immers blijven opstellen.

• kieb

immers en vilhena moeten er beide uit.