Hoe nu verder

• Wolfje9999

Als Toornstra daar speelt scoort hij er 20 en het elftal zal ook beter draaien want die speelt de bal naar de juiste kleur!

• Wolfje9999

Ik had het tegen Urban! Of zit jij hier met 2 profielen op dit forum!

• Wolfje9999

Zoals ik al zei Kieb, we hebben twee meetmomenten! discussiëren vind ik leuk, we hoeven het echt niet met elkaar eens te zijn he ;-) We hebben ook miljoenen bondscoaches. En ja jij zeikt af en toe ook net als ik en ieder ander. Vandaar.

Dat maakt voetbal juist zo leuk!

• Wolfje9999

Kwaliteit hebben we genoeg, zie je wel wat je schrijft! Tijd hebben we niet want onze slimme super TD heeft gezegd dat we om het kampioenschap mee moeten doen met de ze selectie! zoals 020 de beste selectie sinds jaren heeft >:D<

Die zijn gewoon kampioen aan het einde van de rit.

• Wolfje9999

Feyenoord heeft Willem 2 niet kapot gespeeld en het was zeker niet de tactiek om zo te spelen!

• kieb

doe normaal man, hoe kun je dat nou verwachten, 20 goals……..

• Wolfje9999

Precies, hem halen snapt iedereen, hoewel je moet wel beseffen dat Vermeer bij Ajax op de bank belande vanwege zijn blunders. Het is afwachten hoe hij zichzelf bij Feyenoord manifesteert

• Wolfje9999

Niet iedereen lult Derksen na hoor! Het gaat meer om de manier hoe mulder is afgebrand op TV na het bekend worden van de transfer.

• 1908

Je hebt duidelijk niet gehoord wat ee is gezegd. Duidelijkheid is geen gluiperigheid, en het was duidelijk. Cruel but fair.

• 1908

Weer zo'n blinde, loze opmerking. De TD heeft niks gezegd. Die heeft samen met de trainer, Rutten dus, de doelstelling bepaald op basis van de selectie die er is. Niks van boven opgelegd, weer loze tendentieuze praat, vanuit een vooringenomen positie anti-Van Geel.