nu al klaar mee

• boldos

van geel zegt we gaan het hele seizoen rouleren, je zou denken dat een trainer dat zelf wel uitmaakt!!

rutte is inderdaad nu al aan het rouleren en dat loopt voor geen meter, thuis al 1 heel punt binnen gehaalt.

er zijn spelers gehaald voor posities waar het inderdaad beter zou kunnen ( Immers en Mulder, schaken), maar de posities die leeggelopen zijn ( Pelle, gehele verdediging) daar zijn nu net geen

echte versterkingen gehaald, belachelijk vind ik dit, en het betaald zich nu al uit in negatieve zin.

men wilde Co Adriaanse halen, toen die niet wilde werd rutte gehaald, je kan mij een hoop vertellen maar die 2 lijken in niets nada noppes op elkaar.

Rutte jonge, ik hoop dat je aanstaande zondag de boel wel aan het draaien krijg!!!t, als dat niet het geval is en we worden hier thuis ingemaakt door die snaveltjes

dan is het misschien tijd om te gaan, en neem dan die van geel met je mee.

• kieb

rutten is nog niet echt aan het rouleren, maar hij is spelers aan het inpassen. Leuk gedacht, maar het werkt niet echt. Nu heeft hij alles spelers tot zijn beschikking dus zal hij vanaf nu starten met zijn basis elf.

En als een buitenspeler niet presteert dan wordt ie gewisseld, maar dat lijkt me logisch. Dat heeft niets met rouleren te maken

• jeli

Ik ben zeer blij dat ze Adriaanse niet hebben gehaald, daar heb je ook niks aan.

Die wist de namen van de spelers geen eens meer bij Twente.

Rutten heeft een contract voor een jaar, dat is op zich goed gedaan. Hier werd door velen gezanikt over Koeman, die man is qua coaching klassen beter.

• Adriano

Rutten kan wat mij betreft in de winterstop al weg.

• jolanda_marco

zondagavond…….

• TTV

Dus Rutten krijgt op zijn falie omdat oom van Geel en zijn vrinden verkeerd hebben ingekocht?

• jeli

TTV Schreef:

——————————————————-

> Dus Rutten krijgt op zijn falie omdat oom van Geel

> en zijn vrinden verkeerd hebben ingekocht?

Dat is niet waar TTV, Rutten wilde bepaalde spelers hebben.

• TTV

jeli Schreef:

——————————————————-

> TTV Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Dus Rutten krijgt op zijn falie omdat oom van

> Geel

> > en zijn vrinden verkeerd hebben ingekocht?

>

>

> Dat is niet waar TTV, Rutten wilde bepaalde

> spelers hebben.

En de TD niet? Sorry maar de TD bepaalt welke spelers komt, natuurlijk in samenspraak met de trainer, maar ga me niet vertellen dat de TD onschuldig is.

• jeli

Niet alle aankopen ben ik ook blij mee, maar dat is toch voor een ieder weer anders.

Toornstra, Wilkshire, El Ahmadi prima aankopen.

Bilal is voor de toekomst.

Kazim kan nog geen echt oordeel vellen, maar zo slecht als menigeen denkt geloof ik niet in.

Het gaat in zake Rutten mij om de opstelling.

• TTV

jeli Schreef:

——————————————————-

> Niet alle aankopen ben ik ook blij mee, maar dat

> is toch voor een ieder weer anders.

>

> Toornstra, Wilkshire, El Ahmadi prima aankopen.

> Bilal is voor de toekomst.

> Kazim kan nog geen echt oordeel vellen, maar zo

> slecht als menigeen denkt geloof ik niet in.

>

> Het gaat in zake Rutten mij om de opstelling.

De spelers zijn op zich niet slecht jeli!!! Het gaat erom dat je met veel middenvelders zit, maar aanvallend en verdedigend te kort komt! Dat is toch gewoon slecht ingekocht of ben ik nou gek?