Elftal uit is uit balans en Rutten is daar niet voor verantwoordelijk.

• TTV

Je kan niets met een elftal, wat gewoonweg niet goed is samengesteld, en de verantwoordelijken zijn v.Geel/directie! Rutten is een uitstekende coach, en moet niet de dupe worden van v.Geel/directie. Hij lijkt wel te zijn aangetrokken, om geslachtofferd te worden gezien het aankoopbeleid.

• Adriano

Welnee, iedereen wist vantevoren hoe het elftal zou functioneren. Van Geel wist het, Gudde wist het, maar Rutten wist het ook. Het ‘falen’ van Rutten zal daarom gewoon begripvol worden geaccepteerd want ik ben ervan overtuigd dat dat dramatische begin zou zijn ingecalculeerd. Rutten zal uitgebreid worden gecomplimenteerd als hij met dit elftal in het linker rijtje zal eindigen. Maar ja, we zijn uit de financiele zorgen, dat was het belangrijkste.

• Urban achiever

Elftal is niet uit balans, maar de spelers zijn uit vorm.

• Remi Crevere

Er wordt ook veel te behouden gevoetbald.

Het middenveld speelt met de punt naar achteren.

Zelfs thuis tegen Willem II, onbegrijpelijk.

Ik zeg punt naar voren, verlaat de achterlijke Nederlandse school, balbezit is dodelijk saai en levert echt helemaal niks op.

Gewoon ouderwets Engels, niet alleen maar lange ballen maar wel veel snelheid passie en het creëeren van veel kansen.

• jeli

Totaal niet mee eens, Rutten wilde EL Ahmadi en Vermeer.

Rutten is verantwoordelijk voor de opstelling, niet de directie.

Daarin maakt hij in mijn ogen gewoon fouten, daar is hij voor verantwoordelijk.

Hoeft van mij niet meteen weg, dat zou echt onzin zijn, maar ik vind het qua coaching tijdens de wedstrijd gewoon de foute keuzes maken.

Hij wilde ook Toornstra, stel hem dan op.

Je hebt qua middenveld en ook voorin nu keuze genoeg, verdediging heb je dat minder, alhoewel ik nog steeds erg benieuwd ben naar Steenvoorden.

Ik zie de wedstrijden niet die hij speelt, maar die jongen is wel een voetballende verdediger, dat vind ik altijd wel een voordeel.

Ik zie het zelf gewoon minder zitten in van Beek op dit moment, veel te onrustig, domme overtredingen.

• BJW

Natuurlijk is dit de hand van Rutten.

Maar laten we gewoon nog even afwachten. Wie niet gezien heeft, dat El A een duidelijke rol ging spelen op het middenveld, is voor mij blind en daarbij moet je bedenken, dat Clasie er gewoon weer bij komt.

We hebben straks het beste middenveld in de eredivisie, de beste keeper en een paar heel goede buitenspelers. De verdediging wordt ook nog stabiler alleen al door Vermeer!

En wie weet gaat Kazim inslaan als een bom.

• BJW

Helemaal mee eens en ik vind het altijd wel spannend als we veld veld van achteren oprollen!

• kieb

van beek speelde gewoon een goede pot tegen Willem 2. Van die onrust heb ik die wedstrijd totaal niets gezien. De wedstrijden ervoor wel.

• Adriano

Er is altijd wel iemand die een cruciale fout maakt. Van Beek speelde nu ‘goed’ voor zover je daarvan kunt spreken, maar die speelt de volgende wedstrijd weer als een natte krant. En dan zal de volgende janlul in de verdediging weer een cruciale fout maken. Dat gaat maar door. En onrust ? Ze waren bij de 0 - 1 al volledig van slag, dat cumuleerde zelfs bij de 0 - 2. Onrust ? Gelatenheid, acceptatie van hun onmacht.

• kieb

Ik zal me iets verduidelijken. Met goed bedoel ik naar behoren. Goed voor iemand die nog maar een paar wedstrijden zo in het centrum speelt. Maar dit zijn de talenten waar je wel op moet gokken en hun kans moet geven. Hiervoor zijn geen vervangers aangetrokken. Hooguit voor achter de hand. Ik geloof tenminste niet dat van beek het veld moet gaan ruimen voor boula, want dat zou namelijk wel wanbeleid zijn. Ook kongolo is de jeugd die het moet gaan doen. En dat gaat gepaard met fouten, zo is het nou eenmaal. Over een aantal jaar moeten we daar weer de vruchten van plukken. Als je deze manier van opleiden en verkopen kan vast houden, dan kan je op een gegeven moment weer wat hoger gaan in je aankopen. We moeten gewoon nog even geduld hebben