Ik hoop Vermeer / Wilkshere - van Beek - Kongolo - Nelom / El Ahmadi - Clasie - Vilhena - Toornstra / Schaken - Manu
Het maakt toch allemaal niet uit wie er in het veld staan, ik kan je alvast verklappen dat het als droog zand aan elkaar hangt. Wat denken jullie nou, dat we potten gaan breken tegen Sevilla, een van de sterkste ploegen van Europa ? We zitten hier weer met frisse moed opstellingen te verzinnen, maar dat heeft totaal geen zin. De spelers die wij op het veld willen zien heeft Feyenoord niet in de selectie. Wat hebben we wel ? Middelmatigheid, een elftal dat al van twee degradatiekandidaten heeft verloren hier in de eredivisie, met spel dat niet om aan te gluren was. Zondag komt er nog een, zal ik het resultaat alvast hier neerzetten ?
Ik vind het treurig om te zeggen, maar we jagen een hersenschim na. Wij, het legioen, worden zoetgehouden, wij maken ons druk en willen resultaten zien, en mooi voetbal. Maar denken jullie nou echt dat het bestuur zich druk maakt om resultaten ? Welnee, er staat geld op de bank en ze wrjiven zich de handen stuk dat ze dat maar even gefikst hebben. Dat voetbal is maar bijzaak voor hun. De seizoenkaarten zijn weer uitgeleurd, de tribunes zitten weer vol iedere thuiswedstrijd. Er is een trainer aangetrokken die alles goed vindt en toch zijn bek niet durft open te trekken. Die zelfs voor de TV en radio zit te hakkelen en zelfs bijna te janken. Dát is een goeie voor de club, eentje die alles goed vindt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?