Ik ben van mening dat zoveel mogelijk jonge talenten mee moeten doen vanavond

• Adriano

Kijk, ik denk maar vast wat vooruit. Feyenoord zal naar mijn mening toch de volgende ronde niet halen. Daar hoef je niet pessimistisch voor te zijn, dat is de verwachting bij iedereen, incl. het Feyenoord bestuur en de technische staf. Dus lijkt het mij een uitstekende gelegenheid om deze talenten wat te laten acclimatiseren op dit hogere niveau. Die ervaring is van onschatbare waarde, het heeft 6 jaar geduurd voordat het zover was. Laat Kasdorp; ook maar meedoen. En die Woudenberg, gooi hem maar in het diepe. Ze zullen volgens mij geen verzwakking zijn.

• jeli

Feyenoord kan het best halen, Sevilla zal te sterk zijn normaal gesproken, maar ook een Standard speelt erg wisselvallig.

Doen al veel jonge jongens mee natuurlijk, een Karsdorp en Woudenberg zullen vanavond niet spelen.

Als een Kongolo weer een beetje in normale doen is komt Woudenberg ook beeld, want dan Kongolo centraal komen te spelen.

• BJW

Zie ik anders, eerst leren de goal dicht te timmeren met je “beste” spelers en daarna kun je gaan expirimenteren.

• 1908

Misschien kun je er dan weer 12 opstellen!

• Adriano

Dat redden we niet met 12.

• kieb

Totaal niet met je eens. Je moet het beste elftal opstellen dat Sevilla kan bestrijden. Dat is ook het elftal wat in grote lijnen in de eredivisie zal spelen. Het is ook een weer een voorbereiding op zondag, waar je zwaar de underdog bent momenteel. Nu die gasten laten spelen om ze ervaring te laten op doen vind ik echt onzin.

• 1908

Tuurlijk. Voor de wedstrijd tegen besiktas moesten we zelfs spelers voor exorbitante bedragen gaan aantrekken omdat we vooraf niet hadden verloren, nu moeten we ineens de jeugd op gaan stellen omdat alles toch al verloren is. Dit is geen knock out, maar een poule. dat is onvergeljkbaar. Je moet zo sterk mogelijk zijn, want je wil door. Dus alle hens aan dek en kijken wat er te halen valt. Heb er vertrouwen in. Je zag gisteren ook dat Ajax makkelijker niveau haalt tegen PSG dan tegen Heracles, dat kan bij ons ook.

• kieb

Ik ben ook benieuwd. Zit niet met het gevoel dat het op zeker een walk over voor Sevilla wordt. Heb vertrouwen dat dit middenveld met clasie en el ahamdi wat meer rust gaat krijgen.

Zit er klaar voor!

• BJW

Daarbij denk ik, dat Vermeer ook een belangrijk steentje gaat bijdragen voor een stabiele verdediging.

• kieb

zou zomaar kunnen. Ik denk ook dat hij verbaal een stuk beter is.