Sorry

• het medium

Sorry maar deze verdediging is dramatisch slecht kijk eens hoe makkelijk die nelom er wordt uit gelopen

En bij die tweede goal staat van beek te denken of hij wel genoeg gel in zijn haar heeft gedaan

Het woedt tijd dat er achterin weer eens een paar met over mijn lijk mentaliteit komen want dit is feijenoord onwaardig

• kieb

3 man vrij voor de keeper en van beek heeft het gedaan bij jou. Ik moet het nog eens terug zien.

• Patrick

v beek was nog niet zo beroerd trouwens!

• BJW

Verdedigend idd zwak. Was buitenspel geweest wanneer Wilkshire ook mee naar voren loopt ipv naar achteren.

• 1908

Ik weet niet wat de afspraak was: buitenspelval of niet. Feit is dat het een persoonlijke fout is van of de dekkers van die gozer bij de tweede goal, of wilkshire als hij de buitenspelval om zeep helpt. Eerste is sowieso fout wilkshire.

Verder speel je aardig mee en heb je een kansje, maar dat komt vooral omdat het mag van Sevilla en/of omdat Sevilla ook niet bijster goed is. Sevilla creeert ook niet veel, alleen hoeft het nietnwant ze staan toch voor.

• Wolfje9999

De jonkies moeten kunnen bouwen op de oudjes ( ervaring) dat is niet zo, dus is deze ontwikkeling logisch!

• kieb

ze staan allemaal te slapen daar. Jong, oud. allemaal. Ze jagen met 2 man op 1 mannetje, waardoor sevilla een oefenpotje aan het spelen is. Kinderlijke fouten en opvattingen. Als een kip zonder kop.

• Bertus67

ligt dat aan de speler of trainer ?

• Brilletje

Tsja als je hier al mee tevreden bent weet ik wel dat je ambities ver te zoeken zijn.

• BJW

Zo zag ik dat ook waarbij de kwaliteit van Sevilla er vanaf droop.