Sevilla speelt niet in sterkste opstelling toch?

• TTV

:(

• Patrick

zijn ook leeg gekocht,alleen kopen ze spelers in frankrijk en toppers uit romenie enzo.

• Adriano

Dat mag van Geel voortaan ook doen, want die zijn een klasse beter dan wat Feyenoord heeft lopen.

• jerry

Feyenoord is een drama

• Adriano

Dat is Sevilla ook eigenlijk, die bakken er ook maak weinig van. Maar wat Feyenoord laat zien geeft echt te denken. Totaal geen automatismen, het positiespel is dramatisch slecht. Ik heb er een grote hekel aan om te doen, maar ik moet het zeggen, die Rutten bakt er helemaal niets van.

• jerry

Het slaat helemaal nergens op wat feyenoord laat zien. Geen automatismes, geen driehoekjes, geen combinaties, het is los zand en wegperen maar de bal… ongeorganiseerd zootje is het

• TTV

jerry Schreef:

——————————————————-

> Het slaat helemaal nergens op wat feyenoord laat

> zien. Geen automatismes, geen driehoekjes, geen

> combinaties, het is los zand en wegperen maar de

> bal… ongeorganiseerd zootje is het

Met dit materiaal kun je niet veel, alleen het middenveld heeft potentie, je kunt je vriend Martin bedanken voor dit zooitje!!!

• jerry

Een trainer moet er een team van maken. Voetbal erin krijgen automatismes, driehoekjes maar dat zit er nog niet in onder rutten en die voetbalt liever om niet te verliezen dan voor de winst te gaan… nou dat wordt lachen aanstaande zondag… dan zit het seizoen er al op

• Adriano

Daar zit ook wat in TTV. Ik merk met name dat de Feyenoorders eenvoudigweg basistechniek tekort komen. Dat was ook al tegen W2 te zien, die waren in technisch opzicht superieur aan de Feyenoorders. Ik heb naar psv zitten kijken, ik zal maar geen vergelijkingen maken met hun spelers.

• TTV

jerry Schreef:

——————————————————-

> Een trainer moet er een team van maken. Voetbal

> erin krijgen automatismes, driehoekjes maar dat

> zit er nog niet in onder rutten en die voetbalt

> liever om niet te verliezen dan voor de winst te

> gaan… nou dat wordt lachen aanstaande zondag…

> dan zit het seizoen er al op

Een drol met een toefje slagroom blijft een drol jerry…. Geen trainer kan hier wat van maken.

Slecht ingekocht door van Geel/directie…..