het is logisch dat het los zand is,de aankopen zijn hier nog geen maand!!

• Patrick

het ergste is die transfer deadline op 1 sept! die moet echt terug naar 1 aug, nu effe het elftal doorlichten op nederlands nivo! sevilla kan zo mee met de cl,sterker ,ik vind dat de winaar van de europa leage gewoon geplaats moet worden! oke ,vermeer is met cillissen de beste van nederland , wilkshire is top 3 in nederland, v beek gaat alle stomme fouten maken van een onervaren verd,maar is zeker talentvol en ook top3 nederland , bouhlarouz is helaas op,foute aankoop, mathijssen is ook op,maar in nederland zeker nog bruikbaar, kongolo is verdedigend het grootste talent in nederland,maar heeft een ervaren gozer naast hem nodig, nelom is niet goed genoeg, het middenveld is verre weg het beste van nederland ,alleen moet de hieragie op z,n kop, lex had gewoon met pelle meegemoeten , toornstra is beter op bijna alle facetten, el ahmadi zou volgens mij naast kongolo achterin moeten , voorin heb je met bilal ,schaken,boetius,manu en kazim 5 min of meer gelijkwaardige buitenspelers,en zeker ook top 3 van nederland, de spits positie is een zorgen kindje, tevrede kan scoren,maar kan niet het voetballende gat van pelle dichten,maar wie wel?? hooguit l de jong in z,n twente vorm, kazim en manu zijn oppertunisten die af en toe kunnen stunten,en in nederland ook top 3, rutten moet gewoon geluk hebben om snel de juiste samenstelling te vinden, en hij probeerd genoeg,maar dan wisselt hij weer teveel vind men! kortom, op het eind staan we heus weer in de top 3 ,dat kan gewoon niet anders,maar alle puzzelstukken zijn gehuseld dat kost tijd!!

• BJW

Ben het in grote lijnen geheel en al met je eens.

Sevilla is geen graadmeter omdat gewoon elke speler bij hun twee keer zo goed is als bij ons.

In het begin speelde het middenveld nog niet eens zo slecht waarbij Clasie totaal uit vorm schijnt te zijn.

Basa en Boetius zijn spelers die momenteel Manu en Schaken niet uit het team spelen.

Mathijsen moet nog zolang spelen tot er een betere is want die is er nog niet!

Toornstra/Immers?…………..ik weet het wel!

• Adriano

Kom nou, dat Sevilla is ook leeggekocht, ze hebben veel nieuwe spelers moeten inpassen en hadden gisteravond ook invallers. Dat het betere spelers zijn bij Sevilla neem ik zonder meer aan, maar als ik kijk naar het verschil in positiespel en automatismen ligt dat bij Feyenoord ver achter. Ik vind dat er met grote spoed een nieuwe trainer moet komen die orde op zaken gaat stellen. Van mij mogen van Bronckhorst en van Gasten ook opzouten, met alle respect voor hun verleden.

• hitman

Mooi stukje Patrick, sluit wel aan bij mijn excuus truus verhaal

als topsporter ben je geboren om te winnen, geef je alles en nog iets extra om dat te realiseren, soms zijn de omstandigheden niet ideaal ach dat hoort er bij

vraag zie jij die extra inspanningen om de niet ideale omstandigheden te compenseren ? in t eind staan we wel weer in de top 3 dat impliceert al 1 e 2 wordt

toch niks. we hebben het hier over een bedrijf van 40 miljoen nog altijd in NL behoorlijk (internationaal peanuts) met 50000 man op de tribune en vele meer

in t land

dat kan toch geen we zien het wel op het eind mentaliteit hebben ?