Janmaat, De Vrij, Indi

• kieb

Je bouwt aan een compleet nieuw systeem. Van alle ballen op Pelle, naar voetballen als ploeg. En dat heeft echt wel tijd nodig en ik vind niet dat dit aan de aankopen ligt.

Wilkshire speelde enorm slecht en hij wordt door velen weer afgeserveerd. Dat vind ik te vroeg. Heeft aanvallend al laten zien van waarde te zijn. Ik blijf erbij dat het echt nog wel gaat komen met deze spelers

• Den

Maar dan moet je dus niet over de titel roepen als TD.

Dan had v Geel moeten zeggen. Sorry, ik heb gefaald in het halen van een nieuwe spits en we gaan iets anders proberen dat tijd nodig heeft. Nu doet hij alsof Kazim zo Pelle kan vervangen.

• jerry

Armenteros was zijn man die gaf en een assist en maakte een goal en mathijssen speelde dramatisch daarom werd hij gewisseld. Niet omdat hij lekker stond te ballen. Je moet zowiezo niet met mathijssen meer beginnen die kan het niet meer belopen

• jerry

Nee met de trage mathijssen zal het wel lekker gaan

• kieb

daar kan ik me nu echt niet druk om maken…

• cornelis3

Jerry, als jij zegt dat hij geen linksback is, dan bedoel je te zeggen, dat hij in het centrum hoort.

Een centrale verdediger moet kunnen koppen. Dat kan hij niet. Let maar eens op. Tegen Willem II etaleerde hij dat zeer duidelijk. En niet alleen tegen de Tilburgers.

• cornelis3

Jerry, ik begin aan je geheugen te twijfelen. De Vrij was vanaf de eerste wedstrijd goed. Bovendien had hij 2 handicaps.

Hij zat voor zijn VWO examen en moest noodgedwongen als rechtsback spelen.

Ik geef het je doen. Vwo en trainen voor het eerste van Feyenoord. En dan nog voor beide slagen.

• jerry

als centrale verdediger moet je op kunnen bouwen, snel te zijn en goed te kunnen verdedigen, dit was iets wat mathijssen absoluut niet (meer) in zich heeft, die is gewoon op, kolongo zie ik als een prima centrale verdediger en niet als linksback. maar onze hele verdediging is op dit moment een zorgenkindje

• jerry

als rechtsback was hij gewoon niet goed genoeg op dat moment, ik herriner me een thuiswedstrijd tegen heerenveen waarin hij door het ijs zakte, je kan ook niet gelijk er staan en constant zijn op die leeftijd, dat heeeft tijd nodig, zo ook bij kolongo en van beek

• TTV

Ik mis ze allemaal!