Feyenoord lijkt wel een excuus Truus geworden

• hitman

Met zijn allen zijn we op zoek naar eindeloos veel excuses waarom we nagenoeg niks winnen spelen als een stel dweilen enz.

Vanaf dag 1 is bekend dat we gingen inleveren qua kwaliteit en er geld voor terug kregen

Daarop is geanticipeerd met een x aantal spelers die voor eredivisie niveau en zeker t.o.v. de subtop, de middelmaat en lagere regionen

prima spelers zijn op papier. Tel er de combinatie bij op met wat er nog staat ook allemaal prima spelers op papier tov de subtop, middelmaat, ….

Vervolgens weten we ook allemaal dat we geen CL winnaar of kwalificerend team hebben, het zij zo, we komen in de EL terecht ook prima platform

zeker na 6 jaar niks in Europa

En nu het grote excuus Truus Feyenoord zit hem er mijns inziens in dat we tijdens de wedstrijden die we tot nu toe en over het algemeen

tegen de lagere regionen uit de Eredivisie hebben gespeeld we een inzet en concentratie / focus hebben van likmevestje.

Doelpunten tegen ons vallen als rijpe appelen uit de lucht, niet omdat ze zo top met de ene na de andere mooie aanval worden uitgespeeld

maar grotendeels een combinatie van beginnersfouten onoplettendheid, ………….

Wat wij allemaal toch minimaal mogen verwachten is een tot op de bot gemotiveerde nieuwe trainer een tot op het bot gemotiveerd en fit team

een team wat er als team staat en wat vecht voor elke meter en elke laatste meter. Wat schijt heeft aan een totaal minder kwaliteit plaatje

t.o.v. vorige seizoen en er voor zorgt dat dat gecompenseerd wordt met een drie dubbele inzet en concentratie.

Hoe je het went of keert in de eredivisie sta je gewoon in de top drie met 2 vingers in de neus als je de huidige op papier ‘'kwaliteit’' combineert met een over mijn

lijk mentaliteit. En die zelfde mentaliteit / ergenis / frustratie van een eventueel verleis willen we ook zien in de interviews na die wedstrijden

een kop op tv waar het vanaf spat dat je ziek bent dat verloren hebt / punten hebt laten liggen/ een kop waar je trots bent dat je weliswaar

de boot in gaat tegen b.v. Sevilla maar je het gras opgevreten hebt en Sevilla tenminste op zijn grondvesten liet schudden EL winnaar of niet.

Ik zie t helaas niet ik zie t helemaal niet ik zie teksten waaruit je bijna vooraf kan afleiden dat er gaat gebeuren wat er in t eggie ook gebeurt

Na elke wedstrijd krijg je bijna meer en meer medelijden, op tv, bij de verslagen bij de discussies op de verschillende platformen, want het is best logisch

dat we minder presteren, weet niet wat er logisch aan is dat we voortaan zelfs thuis op geen punt meer mogen rekenen en dat er vervolgens ook nog vele

redenen voor aan te voeren zijn waarom 't allemaal zo is.

Zondag staat Ajax op de stoep, in principe de juiste tegenstander om de boel weer op de rit te krijgen een overwinning kan wonderen doen.

Ik hoop wel dat een eventuele overwinning niet zorgt voor teksten als nu is het seizoen tenminste geslaagd, krijg ik persoonlijk helemaal een

beroerte van.

• TTV

Helemaal mee eens!(tu)

• michel

Helemaal mee eens