Dat van Geel heeft gefaald is gewoon zo duidelijk als wat, dus heeft het totaal geen nut meer om erover te prikken, dit is voor sommigen grandioos nieuws en voor anderen minder, maar het is beter voor het sfeertje onderling.
Blijf wel gewoon hier prikken en op de andere site, want ik hou van de veteranen op dit prikbord, zelfs van de mensen die fel ingaan tegen mijn kritiek.
Heb gisteren geprikt dat Urban/1908/NL35 op moest ROTTEN, achter de bedoeling van die woorden sta ik nog steeds, achter de gekozen bewoording echter niet.
De beste “man” voelt zich verheven boven anderen, en kiest er bewust voor om tegendraads positief te zijn, om anderen (waaronder ik) te laten happen, daar geniet hij klaarblijkelijk gewoon van met volle teugen.
Ik heb gisteren “gehapt” in een moment van zwakte/irritatie, want Feyenoord gaat mij echt aan het hart, de club is een deel van mijn eigen historie zeg maar…
Dat was dom van mij en daarvoor mijn excuses! Maar ik ga niet liegen en zeggen dat ik er niets van meende, want ik blijf recht door zee en een Rotterdammer.
Dus ik sta nog steeds achter mijn bedoeling, maar de gekozen bewoording was niet netjes, en hoop nu duidelijk gemaakt te hebben wat ik vanaf nu ga doen.
Groet,
TTV