3-5-2 misschien wel de oplossing voor dit team? Zeker als we tegen Ajax moeten ballen...

• TTV

We zullen zeer verdedigend moeten gaan spelen, om sowieso de verdediging te verlichten, en dan hopelijk met de snelle Kazim/JPB/Manu/Schaken hopen op counter-goal(s).

Je kunt niet open gaan spelen want we worden overlopen, we missen helaas teveel kwaliteit als team, dus moet Rutten het echt over een andere boeg gaan gooien.

Dus gewoon 3-5-2 gaan spelen met snelle jongens voorin… Dat zouden we in de thuiswedstrijd tegen Sevilla ook moeten doen.

• predator

Met welke spelers dan? Ik vond gisteren het experiment met Schaken op het middenveld in ieder geval niks.

Ik zou voor 4-3-3 zijn en El Ahmadi een linie naar achteren halen. Dan wordt het : Vermeer / Wilkshere-van Beek-El Ahmadi-Kongolo / Clasie-Vilhena-Toornstra / Manu-Kazim-Bilal

• jolanda_marco

ik ben voor

• Den

Dat vraag ik me af inderdaad. Bovendien is Ajax juist te pakken links en rechts achterin. Je moet voorkomen dat Boilesen en v Rhijn lekker kunnen aanvallen

• fredfeyenoord

ik denk 5-5-3 en hopen dat ze het niet zien

• TTV

Den Schreef:

——————————————————-

> Dat vraag ik me af inderdaad. Bovendien is Ajax

> juist te pakken links en rechts achterin. Je moet

> voorkomen dat Boilesen en v Rhijn lekker kunnen

> aanvallen

Toch heeft Ajax inlopende mensen die kunnen scoren, dan is 4-3-3 heel riskant als je het mij vraagt Den….

• Brilletje

Neen hoor ……hoeft helemaal niet.

Met Toornstra op het middenveld en zonder juffrouw Ooievaar.

Bilal op links en Boëtius op de plek van Schaken.

• BJW

En precies dat gaat nu gebeuren met Toornstra en Vilhena.

• Brilletje

Precies…..en daarom Bilal laten spelen en van Rhijn telkens huilend om zijn moeder roepend achter laten…..zo ook met die Boilesen, dat is een mooie kluis voor Boëtius.