geen Immers tegen ajax ??

• Bertus67

http://www.ad.nl/ad/nl/11685/Klassieker/article/detail/3751047/2014/09/19/Immers-mist-mogelijk-Ajax-vanwege-hamstringblessure.dhtml

• kieb

als toornstra maar speelt….

• jolanda_marco

kan die mooi helpen met verhoek bij de snacks

• cornelis3

Wat een misselijke opmerking weer. Ik hoop, dat jij je geen supporter noemt, want daar heb ik andere opvattingen over.

Jij zei toch dat dat het de goede kant opging, toen je hoorde dat. immers geblesseerd was.

Ik ben van mening (en dat zullen maar weinigen met me eens zijn) Immers heel sterk gemist werd. Ik weet in ieder geval heel zeker, dat hij voor meer vuurwerk gezorgd zou hebben.

• Patrick

absoluut! ik wil toornstra en immers samen zien, bij ado waren zij de motor.

• jolanda_marco

vuurwerk ; is lex dol op

prima hoor ieder zn mening……

ben al weken misselijk

• jerry

immers mist pelle voor zich, door pelle kon immers zich goed manifisteren, nu is er alles mis bij immers, van balaaname tot passing, echt alles is op dit moment slecht en nu je een betere nummer 10 hebt moet je altijd met toornstra spelen

• Brilletje

Trek je van de opmerking van die eerste gast onder je niets aan hoor…..deze zich zelf noemende supporter doet zelf niets anders.

• Brilletje

Toen Pelle er nog was stelde die Immers ook niets voor…de goede resultaten van de club op zich verbloemden zijn mankementen.

• Wolfje9999

Je wenst iemand inderdaad geen blessure toe zeker niet! Maar het maakt echt niets uit of Immers wel of niet speelt.

Het is gewoon een matige speler, maar dat zijn er te veel bij Feyenoord.