Van Beek vrije man maken bij dode spelmomenten

• kieb

Ik vind dat van Beek verdedigend de beste kopper is. Zie hem zelden een kopduel verliezen als ie het zich heeft op de bal. Dus de hoge ballen op een spits.

Bij de vrije trappen die we nu al best een aantal tegen krijgen zijn we te zwak. Geef van Beek een vrije rol, ik denk dat ie dan een stuk sterker is en belangrijker kan zijn dan nu

• Adriano

In het land der blinden is eenoog koning, luidt het gezegde. Mathijsen heeft moeite om nog omhoog te komen, en de andere ‘goede’ kopper staat op links als vleugelverdediger.

• BJW

Ik sta er altijd nog van te kijken hoeveel kopduels Mathijsen wint. Het is natuurlijk ook een kwestie van timing en vlotte handjes.

• Adriano

Waarom gaan dan gvd al die fucking vrije trappen er bij Feyenoord in dan ? Inderdaad, een kwestie van fucking slechte timing en slechte mandekking. Geen oog hebben voor je tegenstander(s), geen kennis hebben van de kwaliteiten van je fucking tegenstanders. Het is allemaal te leren, daar trainen ze voor dus niet alleen voor het kweken van een fucking goede conditie, maar ook fucking taktiek en anticipatie.

• BJW

Bij beide vrije trappen tegen Sevilla zou ik de buitenspelval hanteren.

Het zou ook aardig gelukt zijn wanneer Wilkshire meegespeelt zou hebben.

• Adriano

Dat is te trainen, dat gezamenlijk een stapje naar voren doen. Communicatie in het veld is heel erg belangrijk, elkaar coachen.

• kieb

Ik ken het gezegde, maar het slaat in dit geval als een tang op een varken. Verdedigend is van Beek een uitstekende kopper en dat heeft niets met de prestaties van de andere te maken. Als er 5 goede koppers stonden, dan nog was van Beek goed. Dus je gezegde is niet van toepassing in dit geval

• Brilletje

Het uitstekende kopwerk van van Beek heeft wel degelijk met de prestaties van anderen te maken….of toch niet….mijn idee ben je hier aan een teamsport bezig.

• kieb

Jij weet niet waar de klepel hangt, dat is duidelijk

• Brilletje

Wel degelijk……de filosofie van jou is de filosofie der putjesscheppers.

Maar ik wil je best vertellen waar je klepel hangt hoor….geen probleem.