Mathijsen op de bank, Kazim in de basis

• Gstyloo

Opstelling Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, El-Ahmadi, Toornstra; Boëtius, Kazim-Kazim en Schaken.

Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Zimling, Serero; El Ghazi, Sigthórsson, Andersen

• Yente

Terechte keuzes, laat kongolo daar maar staan en Nelom tja je hebt niet anders op die plek, hopen dat ie een goeie dag heeft.

Ik trek alvast een biertje open, heel veel plezier iedereen!

• denmen751

Dit een aantal wedstrijden laten staan. Voor de eredivisie een prima ploeg. Druk zetten maar.

• Den

Eerst maar afwachten hoe het gaat….

• BJW

Verbazingwekkend, enorm veel risico en weer eens een keer een heel andere ploeg. Of dat goed gaat? Boetius en Kongolo totaal uit vorm en van Beek en Kongolo in het hart……………….ik hou mijn hart vast.

Kazim vind ik trouwens goed, hem kennen ze nog niet.

• jerry

Als er iemabd solliciteerde naar de bank was het mathijssen wel. Logische keuze

• kieb

dit is het centrum wat ons geld kan gaan opbrengen. Maar of het slim is om deze voor het eerst op te stellen tegen ajax dat moeten we gaan zien.

• jerry

als je druk wilt zetten op ajax moet je met kongolo spelen, met mathijssen kan dat niet meer

• Wolfje9999

Dit had al veel eerder moeten gebeuren! Het is niet slim, het is gewoonweg logisch! Mathijsen is echt over. Nu die Wilkshire nog eruit voor de jeugd en het zal nog beter gaan!

• Wolfje9999

Mathijsen kan helemaal niet meer! Die is compleet over de Hill!