Vorig jaar speelden we ook heel vaak prima maar ging hij er ook niet in. Je had het er zelf constant over dat Immers de enige middenvelder was die eens een goal maakte.
Niet goed uit komt? Ik heb hem van dag 1 een kansen gegeven, dus ik begrijp je reactie TOTAAL niet. Ik zei juist dat zijn snelheid en kracht hier in NL 2 wapen zijn. Kun je je dit nog herinneren.
Natuurlijk heb je met clasie en el ahamdi te weinig scorend vermogen, MAAR met vilhena en immers heb je weer geen voetbal. Dan is de keuze voor dit elftal een hele goede en hebben we met Kazim denk ik toch een hele aardige speler in huis. Laat die maar eens wennen hier in NL
Snelheid en kracht is niet genoeg. Hij moet die bal ook bij zich kunnen houden en functionele techniek hebben. Je kunt een speler dus pas beoordelen als hij aan het ballen is. In jouw redenatie kunnen we iedere idioot uit het krachthonk trekken.
Als Kazim een gouden greep blijkt heeft v Geel gewoon een gouden pik.
Ik zeg nergens iets over zijn functioneren vandaag, NERGENS.
Ik zeg dat fysiek alleen niet genoeg is. Jij hebt het steeds over zijn fysiek, ik niet. Zeg dan gewoon dat hij functionele techniek heeft, hebben we meer aan.
Het is hetzelfde als met Kuyt. Iedereen had het altijd over zijn drive en loopvermogen. Maar die jongen kon ook gewoon goed een bal bij zich houden. Of neem Wouters: had altijd de naam van een balafpakker maar die was technisch ook gewoon prima.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?