wat een 1e helft!!

• Den

Vorig jaar speelden we ook heel vaak prima maar ging hij er ook niet in. Je had het er zelf constant over dat Immers de enige middenvelder was die eens een goal maakte.

• kieb

Een bal op de lat heeft niets met scorend vermogen te maken, je timing is dus belabberd……

• kieb

zo hebben we al heeeeel lang niet meer gespeeld

• Den

Dat weet ik niet, ik kan niet de hele wedstrijd zien. Maar het is toch een FEIT dat we weinig mensen hebben die makkelijk een goal maken? Waarom zou ik daar niet aan mogen refereren? Omdat het jou niet goed uitkomt nu Kazim het goed doet?

• kieb

Niet goed uit komt? Ik heb hem van dag 1 een kansen gegeven, dus ik begrijp je reactie TOTAAL niet. Ik zei juist dat zijn snelheid en kracht hier in NL 2 wapen zijn. Kun je je dit nog herinneren.

Natuurlijk heb je met clasie en el ahamdi te weinig scorend vermogen, MAAR met vilhena en immers heb je weer geen voetbal. Dan is de keuze voor dit elftal een hele goede en hebben we met Kazim denk ik toch een hele aardige speler in huis. Laat die maar eens wennen hier in NL

• Den

Snelheid en kracht is niet genoeg. Hij moet die bal ook bij zich kunnen houden en functionele techniek hebben. Je kunt een speler dus pas beoordelen als hij aan het ballen is. In jouw redenatie kunnen we iedere idioot uit het krachthonk trekken.

Als Kazim een gouden greep blijkt heeft v Geel gewoon een gouden pik.

• kieb

Je hebt het niet gezien en toch oordeel je weer. Geloof je het wel als Ronald de Boer het zegt en er zelfs een aantal beelden van liet zien. Jij leest hier mee met een aantal randdebielen die het voetbalverstand van een ei hebben. Hij was erg aanwezig man, deed het hartstikke goed.

• 1908

Precies, toen we het meest scorende elftal van de hele eredivisie hadden. Toen hadden we daar ook al last van.

• Den

Ik zeg nergens iets over zijn functioneren vandaag, NERGENS.

Ik zeg dat fysiek alleen niet genoeg is. Jij hebt het steeds over zijn fysiek, ik niet. Zeg dan gewoon dat hij functionele techniek heeft, hebben we meer aan.

Het is hetzelfde als met Kuyt. Iedereen had het altijd over zijn drive en loopvermogen. Maar die jongen kon ook gewoon goed een bal bij zich houden. Of neem Wouters: had altijd de naam van een balafpakker maar die was technisch ook gewoon prima.

• kieb

Lees jij ook eens beter en zie dat ik schrijf dat hij gewoon goed stond te ballen.

Zeker voor iemand die vind dat ie nog niet 100% is. Je moet hem een kans geven. Net als Pelle in Engeland.