Kazim is geen spits... Kan mij niet bekoren echt niet.

• Wolfje9999

Immers 0 doelpunten in 5 competitiewedstrijden, balverlies en speelt de bal naar de verkeerde kleur.

Die wil jij nu in de spits zetten omdat Kazim bij zijn eerste officiële wedstrijd niet scoort.

We winnen zoiezo weinig dit seizoen. Misschien de beker en handhaving in de ere divisie.

• eddy*

Vond hem echt niet slecht.

• TTV

eddy* Schreef:

——————————————————-

> Vond hem echt niet slecht.

Niet slecht is niet goed toch? Of vond je hem heel goed?

• eddy*

Hij is voor het voetbal iig veel beter dan te Vrede. Nu nog even kijken of die ook kan scoren. Guidetti scoorde de eerste 4 wedstrijden ook niet. Ook hij had pech in de afronding.

• Wolfje9999

Precies!

• kieb

Jij bent de ENIGE die dit zo heeft gezien dan. Zegt dat iets over kazim, of over jouw kleine hersenpan.

Laten we het er maar op houden dat ik Ronald de Boer toch iets hoger in schat dan jij. Hij deed nagenoeg alles goed en slechts enkele ballen heeft hij verloren.

Dus praat niet zo stom want je moet jezelf over een aantal maanden weer voor schut gaan zetten, als het niet meer te ontkennen is dat het gewoon een zeer bruikbare voetballer zal zijn en jij als enige dit niet vind. Met johan derksen dan, want die heeft ditzelfde probleem zometeen.

• TTV

kieb Schreef:

——————————————————-

> Jij bent de ENIGE die dit zo heeft gezien dan.

> Zegt dat iets over kazim, of over jouw kleine

> hersenpan.

> Laten we het er maar op houden dat ik Ronald de

> Boer toch iets hoger in schat dan jij. Hij deed

> nagenoeg alles goed en slechts enkele ballen heeft

> hij verloren.

> Dus praat niet zo stom want je moet jezelf over

> een aantal maanden weer voor schut gaan zetten,

> als het niet meer te ontkennen is dat het gewoon

> een zeer bruikbare voetballer zal zijn en jij als

> enige dit niet vind. Met johan derksen dan, want

> die heeft ditzelfde probleem zometeen.

Nee hoor ben niet de enige… Is geen spits klaar.

• 1908

Je hebt vanaf de allereerste seconde een hetze tegen die man lopen voeren op dit prikbord, zonder dat je hem een seconde had zien voetballen. Dus natuurlijk kan die jou niet bekoren. Het vergt enige intelligentie en durf om te kunnen toegeven dat je ergens naast zit. Jij ontbeert beide.

• Patrick

kazim is de volgende voltreffer!! kost niks,is nog lang niet wedstijd fit,maar is absoluut een goeie spits!

• Wolfje9999

wat dat betreft is het beter dan Tevrede! Ik hoop dat hij gaat scoren!.