Van Beek

• Gstyloo

Dit wordt een hele grote!

Gaat beter worden dan de Vrij!

Verder vond ik Kongolo ook erg sterk achterin!

• kieb

dat roep ik toch al langer…….

• 1908

En vandaag zagen we de eerste tekenen van je gelijk. Wat een goede uitstraling voor een verdediger.

• kieb

Ik zag een centrum dat van mij de kans mag krijgen. Laat kongolo maar staan wat mij betreft. Zullen we best mee op ons bek gaan, maar deze 2 heren kunnen uitgroeien tot gewoon een goede verdediging.

We oordelen nu echter op basis van de spelers die zijn vertrokken en die ruim 3 jaar hier naartoe hebben mogen werken. Niet eerlijk om dat vergelijk te maken

• Joost

Zo goed als Van Beek vandaag speelde heb ik De Vrij nooit zien spelen. In potentie inderdaad veel beter. Meedogenlozer en geweldige lange bal. Nu door onervarenheid nog te vaak een schoonheidsfoutje maar tijd gaat zijn werk doen. Wordt een hele goede verdediger, NL elftal twijfel ik al niet meer aan.

Gelukkig nog contract tot 2016 (+ optie 2017). MvG mag aan de bak om alvast te verlengen.

• kieb

die lange strakke bal was vandaag een aantal keer wel heel erg goed. Als ie dat kan gaan beheersen dat zou dat wel heel mooi zijn.

• Urban achiever

Je hebt gelijk. Ik durfde het niet aan, maar dit zag er goed uit. En heeft de toekomst (tot ze worden verkocht). Nu hopen dat deze wedstrijd een begin is.

• Joost

Van Beek bij Oranje!

• kieb

voorselectie he. Ik zie hem nu nog niet bij de selectie komen. Ik hoop in ieder geval dat hij niet bij de selectie komt. Laat hem zich eerst maar eens op feyenoord richten. Hij heeft nog meer dan genoeg te leren.

• Patrick

de vrij,indi,janmaat zijn er toch niet slechter van geworden kieb?