cijfers wedstrijd

• BJW

Vermeer……………………………………7 doelpunt jammer genoeg niets gedaan maar verder goede voortzettingen en goede oplossingen.

Wilkshire………………………………….6 vond ik op één na de minste maar wel hard gewerkt

Van Beek………………………………….8 sjonge jonge wat die jongen binnen een paar wedstrijden betekent voor Feyenoord!

Kongolo……………………………………5,5 minste achterin veel foute afspeelballen en had geen werking achterin.

Nelom………………………………………7 met van Beek samen de beste achterin

El Ahmadi…………………………………6,5 kon geen accenten zetten en had moeite met het tempo

Clasie………………………………………6,5 geweldig gewerkt maar veel afspeelfouten

Toornstra…………………………………..7 viel niet zo op maar deed bijna alles juist

Schaken……………………………………6,5 voorzetten niet zo goed maar wel veel inzet en weinig balverlies

Kazim……………………………………….7,5 voor mij de verrassing, goede aannamen en een paar heel goede kaatsen en daarbij altijd gevaarlijk.

Boetius……………………………………..5,5 iets beter dan de laatste tijd maar had op links vervangen moeten worden door…………….

Manu………………………………………..7 kwam er in en er gebeurde iets

Te Vrede……………………………………7 had zich onsterfelijk kunnen maken

Vilhena……………………………………..5 speelde geen rol van betekenis

• jolanda_marco

Nelom 1e helft goed 2e helft drama

Ahmadi vertraagd alleen maar

Schaken kan ik niet meer aanzien

Ze waren rijp voor de sloop maar weer mazzel en veel verkeerde keuzes bij ons.

Graag elke wedstrijd deze inzet, trainen op naar de grond koppen en manu ipv schaken aub

• kieb

van Beek is top!

• predator

Kazim, Nelom en te Vrede een 5

• kieb

sufferd

Je kunt in zo'n wedstrijd toch NIEMAND een onvoldoende geven. Lachwekkend gewoon, zulke simpele zielen

• Urban achiever

Ach ja, wees er blij mee. Ze houden je straat schoon en vullen de vakken bij je supermarkt, Kieb ;)

• kieb

:-)

• hitman

Moeilijk cijfers geven vind ik twee helften met twee gezichten

eerste helft een indrukwekkend Feyenoord en matig Ajax wat bij mij meteen de ergernis opwekte waarom verkloten we het seizoen

gelijk door als stel suf mutsen te spelen in de eerst 5 wedstrijden en dan een eerste helft op de mat te leggen zoals heden.

Elke wedstrijd zo spelen is gelijk aan prijzen winnen en dan mag je deze met goed spel verliezen

Tweede helft had ik t idee dat we niet fit genoeg waren om t vol te houden werd Ajax niet sterker maar wij wel meer gedachten loos laag

tempo en veel balletjes breed achterin om m vervolgens er in te pompen, laatste 10 minuten opportunistisch met nog paar enorme

kansen waar net als Kazim met zijn opgelegde kans in helft 1 Tevrede twee opgelegde kansen laat liggen.

Al bij al was dit de dag waar we Ajax pijn konden doen maar uiteindelijk toch ons zelf pijn hebben gedaan serieus balen

Punt technisch vond ik met name Toornstra de eerste helft hoog scoren en Kazim over nagenoeg de hele wedstrijd een aangename verassing

Clasie vind ik zelf een van de minste wandelde met name de tweede helft te veel over veld

• BJW

In ieder geval niet negatief!

• Joost

Van Beek 9

Clasie 7,5

Vermeer, Kazim, Wilkshire, Boetius, Toornstra, Manu 7

Schaken, Kongolo, EL Ahmadi 6,5

Nelom, Te Vrede, Vilhena 6