Schaken eruit halen, Kazim op linksbuiten zetten en Bilal op rechts met Te Vrede in de punt...

  • jeli

    Kazim kon nog maar 60 minuten spelen en dan nu 270 minuten binnen een week, lijkt me een slecht plan.

    Voorin nu starten met Bilal, Te Vrede en Boetius/Manu.

    Bilal is een goede speler, maar die maak je nu zo kapot, geef hem vertrouwen, het kunstje van Schaken kennen we nu wel.

    We hebben een spitsprobleem, maar hebben we de voorzetten gezien, die komen bij de cornervlag uit.

  • Brilletje

    Ja, dat oeverloze domme geklets van jou……dat snap ik precies.

  • Adriano

    Jeli, het maakt totaal niet uit wie er in de voorhoede staat, ze kunnen geen van alle scoren. Laten we hopen op toevalstreffers. Ze missen allemaal het raffinement en de creativiteit daarvoor.

  • Urban achiever

    Is dat echt het enige dat je hier kunt bijdragen? Heb je nog nooit op iets van inhoud kunnen betrappen. Zielig als je zo in de wereld staat, te afhankelijk van anderen om iets te bedenken.

  • kieb

    Dan staat hij niet op de juiste plaats DOMBO. Bij 2 van de 3 beelden die Ronald liet zien, stond kazim te ver naar voren, waardoor hij geen kans meer had om een goal te maken.

    Zelfs als ze het op tv aandragen en ze verlichten de speler nog uit voor je (letterlijk) dan nog zie je het niet.

    lompe kut spartaan die je bent!

  • TTV

    Adriano Schreef:

    ——————————————————-

    > Jeli, het maakt totaal niet uit wie er in de

    > voorhoede staat, ze kunnen geen van alle scoren.

    > Laten we hopen op toevalstreffers. Ze missen

    > allemaal het raffinement en de creativiteit

    > daarvoor.

    Was mijn nog niet opgevallen… :D

  • Brilletje

    Neen kieb….absoluut niet, daar heb ik niemand voor nodig.

  • Brilletje

    Daar heb je het weer…..schelden is het enige wat jij kan.

    Verder heb jij van voetballen helemaal geen verstand…..en met die lompe kutspartaan zal je wel je eigen wijf bedoelen…..toch!!!!

    Tenminste als je die hebt….ik betwijfel dat ook nog.

  • Adriano

    Daar moet je voor doorgeleerd hebben TTV. >:D<