Zelden zo'n gepruts gezien

  • BJW

    Vermeer……………………heeft er al heel wat in het mandje gekregen

    Wilkshire………………….valt steeds meer tegen

    Van Beek…………………weinig goeds vandaag

    Kongolo…………………..nog minder en vooral voetballend totaal geen inbreng

    Nelom…………………….zwakker dan zondag

    Clasie…………………….enigszins normaalvorm

    Toornstra…………………aardig maar ook te weinig

    Vilhena……………………idem dito

    Boetius……………………lijkt helemaal nergens op

    Kazim……………………..dan toch nog liever te Vrede in de spits

    Schaken………………….aan de bal altijd aardig maar totaal geen dreiging

    Bilal……………………….pfffffffffffffffffffffffff nog erger als Boetius

    Te Vrede………………….je wint tenminste nog eens een kopduel

    Manu……………………..beste invaller en blijft de gevaarlijkste

    Rutten………………………..zwak met deze opstelling. Hebben we niet eens twee andere backs? Je kunt wel kiezen voor de snelheid van Kongolo naar achteren maar als hij naar voren niets maar dan ook totaal niets brengt? Lekker met Boetius verder blijven modderen. Ik ben benieuwd hoelang Rutten dat nog meespeelt. Bilal is voor mij de grootste misser in het aankoopsbeleid. Ze lachen zich te pletter in Heerenveen. Ondaan zou voor veel minder veel meer zijn.

  • TTV

    BJW Schreef:

    ——————————————————-

    > Vermeer……………………heeft er al heel

    > wat in het mandje gekregen

    >

    > Wilkshire………………….valt steeds meer

    > tegen

    >

    > Van Beek…………………weinig goeds vandaag

    >

    > Kongolo…………………..nog minder en vooral

    > voetballend totaal geen inbreng

    >

    > Nelom…………………….zwakker dan zondag

    >

    > Clasie…………………….enigszins

    > normaalvorm

    >

    > Toornstra…………………aardig maar ook te

    > weinig

    >

    > Vilhena……………………idem dito

    >

    > Boetius……………………lijkt helemaal

    > nergens op

    >

    > Kazim……………………..dan toch nog liever

    > te Vrede in de spits

    >

    > Schaken………………….aan de bal altijd

    > aardig maar totaal geen dreiging

    >

    > Bilal……………………….pffffffffffffffff

    > fffffffff nog erger als Boetius

    >

    > Te Vrede………………….je wint tenminste

    > nog eens een kopduel

    >

    > Manu……………………..beste invaller en

    > blijft de gevaarlijkste

    >

    >

    > Rutten………………………..zwak met deze

    > opstelling. Hebben we niet eens twee andere backs?

    > Je kunt wel kiezen voor de snelheid van Kongolo

    > naar achteren maar als hij naar voren niets maar

    > dan ook totaal niets brengt? Lekker met Boetius

    > verder blijven modderen. Ik ben benieuwd hoelang

    > Rutten dat nog meespeelt. Bilal is voor mij de

    > grootste misser in het aankoopsbeleid. Ze lachen

    > zich te pletter in Heerenveen. Ondaan zou voor

    > veel minder veel meer zijn.

    Bereid je maar voor op nog meer gepruts en gezanik BJW… Het seizoen is gewoon verloren.

  • hitman

    zal je toch niet echt verbazen nog een wedstrijd zaterdag en dan kan dat konijn naar huis

  • Den

    Vraag is wat dat oplost. Rutten kon opnieuw beginnen met de voorbereiding op het moment dat El Ahmadi en Kazim beschikbaar waren. Een nieuwe man kan ook weer opnieuw beginnen.

    Ik heb het al eerder gezegd: als een team grondig herbouwd moet worden moet je op tijd beginnen en moet een directie sneller handelen op de transfermarkt

  • Brilletje

    Een echte trainer ziet meteen wat er aan schort en hoeft niet opnieuw te beginnen.

    R utten is de weg compleet kwijt en komt tegenover een verslaggever niet meer uit zijn woorden.

  • Adriano

    Als hij weg is, komen de volgende konijnen uit de hoed: van Bronckhorst en van Gastel. Dat zijn al jaren de assistenten die niets maar dan ook totaal niets, inbrengen. Voor een nieuwe trainer moet de portemonnee weer worden opengetrokken en daar krijgen ze bij Feyenoord zunuwtoevallen van.

  • Urban achiever

    Koeman heeft het bij Southampton anders in minder tijd beter voor elkaar gekregen.

    Rutten krijgt de spelers gewoon niet aan het voetballen. Kunnen we lang omheen draaien, maar je ziet het op het veld. We kunnen discussieren over of Messi gehaald had moeten worden of CR07. Die discussie is tot bloedens toe hier gevoerd maar is een gepasseerd station. Maar het is aan de trainer om de spelers die er wel zijn als team en als individu op hun niveau te laten spelen en het liefst ze beter te maken. Ik weiger te geloven dat ‘we’ een slechtere selectie hebben dan W2, GAE en FC Utrecht. Ik denk ook dat er voldoende scorend vermogen in de ploeg zit, maar dat is allemaal op papier. In de praktijk komt er helemaal niks uit en hebben we 1 wedstrijd op niveau gespeeld dit seizoen. Rutten blijft vasthouden aan spelers die niet in vorm zijn, die keer op keer niks brengen. Het gevolg is langzaam maar zeker dat de spelers die wel een voldoende haalden de eerste wedstrijden nu ook aan het dolen raken. Wat helpt om hier uit te raken is een serie neerzetten. Maar ja, een serie. We hebben al moeite om een punt te pakken. Ik ben bang dat we het toch met Rutten niet gaan redden.

  • boldos

    zaterdag weer een zeperd dan rutte SAMEN met van geel pleitte aub.

  • Adriano

    Tja, GAE heeft een beter elftal. Geen betere spelers maar een beter geheel, waarbij ik ook duidelijk een beter tactisch concept zie. Rutten heeft nu al diverse keren met dit elftal verloren. Een elftal dat steeds verliest heeft zwakke plekken. Stel je daarop in, zou ik zeggen. Als je steeds verliest, en steeds op dezelfde knullige wijze, dan ga je als trainer ‘repareren’. Door o.a. de tactiek te wijzigen. En, wat ik ook belangrijk vind, de op papier zwakkere tegenstander niet te onderschatten dus je beter instellen op de komende tegenstanders. Rutten weet dat het elftal niet of moeilijk tot scoren in staat zal zijn, het zal me verbazen als dit elftal meer dan 30 doelpunten zal maken. Ik denk dat als Ron Jans onze trainer zou zijn geweest, wij nu bij de eerste 5 hadden gestaan, alleen al met een beter tactisch concept, want dat is een heel slimme man.

  • Urban achiever

    Je hebt volstrekt gelijk. Jij zegt dat GAE een beter elftal heeft. Dat klopt. De vraag is of van de spelers van Feyenoord een beter elftal te maken is. Ik vind van wel. Ik denk dat er kwalitatief genoeg rondloopt om een beter team te maken dan we nu hebben en dan GAE. Het is de verantwoordelijkheid van de trainer om dit voor elkaar te krijgen. En ik denk dat hij er inmiddels voldoende tijd voor heeft gekregen om te mogen verwachten iets van progressie op dat vlak te signaleren.