het buitenspelers beleid,

  • Patrick

    als je schaken en verhoek heb als rechtsbuiten, weet dat boetius een rechtsbenige speler is die o wonder nog nooit een kans heb gekregen op rechts, je ben bezig met kazim die op youtube een paar hele leuke dingen liet zien op rechts, je heb manu die ook aardig op rechts uit de voeten kan zoals zondag bleek, WAAROM haal je dan de volgens feyenoord zorgvuldig gescoute bakuciuglu als er bij heerenveen een heel groot linksbenig talent loopt,genaamd sinkgraven! had ook voor hetzelfde bedrag gehaald kunnen worden ben ik van overtuigd! nu hebben we 6!!!!! rechtsbenige bbuitenspelers , geen 1 linksbenige, 1 gemankeerde spits , tja dat is toch echt een blunder! ook het in juli niet halen van zyech blijft heel dom! toen had twente geen cent te makken . …….

  • TTV

    Patrick Schreef:

    ——————————————————-

    > als je schaken en verhoek heb als rechtsbuiten,

    > weet dat boetius een rechtsbenige speler is die o

    > wonder nog nooit een kans heb gekregen op rechts,

    > je ben bezig met kazim die op youtube een paar

    > hele leuke dingen liet zien op rechts, je heb manu

    > die ook aardig op rechts uit de voeten kan zoals

    > zondag bleek, WAAROM haal je dan de volgens

    > feyenoord zorgvuldig gescoute bakuciuglu als er

    > bij heerenveen een heel groot linksbenig talent

    > loopt,genaamd sinkgraven! had ook voor hetzelfde

    > bedrag gehaald kunnen worden ben ik van overtuigd!

    > nu hebben we 6!!!!! rechtsbenige bbuitenspelers ,

    > geen 1 linksbenige, 1 gemankeerde spits , tja dat

    > is toch echt een blunder! ook het in juli niet

    > halen van zyech blijft heel dom! toen had twente

    > geen cent te makken . …….

    Nee het HELE beleid deugt niet op het moment…

  • Brilletje

    Geef Bilal maar eens een tijdje de kans op links en Boetius gewoon op rechts.

    Kazim en die Tevreden wegjagen en dan maar desnoods Lex in de spits…….absoluut niet mijn voetballer, maar die kan er nog meer van dan de reeds door mij genoemde zogenaamde spitsen……

  • Urban achiever

    Boetius heeft de afgelopen twee jaar uitsluitend op links gespeeld, heeft zich in de kijker gespeeld bij internationale clubs en de voorselectie van Oranje gehaald. Hij zal best rechtsbenig zijn en best de hele jeugd op rechts hebben gespeeld, maar je kunt niet op feiten baseren dat hij nu een slechte linksbuiten is omdat hij rechts is. Dat is zo'n opportunistisch Johan Derksen-gelul.

  • Den

    An sich is het buitenspelers beleid het enige wat op zich nog logisch was juist. Met Boetius wilde men door en Schaken en Verhoek wilde men vervangen. Dat je dan Bilal en Manu erbij haalt is op zich niet onlogisch, even los van hoe goed die zijn.