Vermeer 5 Sommige spelers hebben vaak geluk, sommige vaak pech, daar is hij er 1 van. Onbegrijpelijke aankoop, ja ik heb daar moeite mee ook van Ajax naar Feyenoord.
Wilkshire 5 Werkt hard, gisteren niet zo best.
Van Beek 3 Eigen goal was pech, maar 2 de goal, weer een domme overtreding. Ik pleit ervoor helemaal geen overtredingen meer te maken, alle vrije trappen gaan erin.
Kongolo 5,5 Nog niet in vorm, toch laten staan, we moeten met hem verder.
Nelom 4,5 Het is geen verdediger, veel te zwak in de duels.
Clasie 5 vond ik gisteren ook tegenvallen.
Vilhena 4,5 speelt niet best, of het een nummer 10 is zoals zo vaak hier is gezegd heb ik mijn twijfels.
Toornstra 6 Kan ook uiteraard beter, wel de enige die nog af en toe wat goed deed.
Schaken 1,5 weer ouderwets aan de man geërgerd.
Kazim 4,5 kan best voetballen, maar naar eigen zeggen goed voor ongeveer nu een uur, speelt ineens 3 uur in 4 dagen, Raymond Verheijen kom er maar in, is vragen om blessures.
Boetius 4 geen idee waar die jongen dit jaar mee bezig is tot nu toe.
Bilal 5 er was vaak kritiek op Koeman, maar hoe het nu gaat met deze speler kan nooit goed zijn.
Te Vrede 6 won tenminste nog wel eens een kopduel, kwam er veel te laat in.
Manu 5 eerste actie goed, daarna hopeloze misser voor het goal.
Fredje 3,5 ben bang dat het geen goede combinatie is met Feyenoord, gelul van die Krabbendam bij V.I. van ze moeten hem juist contractverlenging geven is complete onzin, goed dat hij een contract heeft van een jaar.