De cijfers van GAE-Feyenoord.

  • jeli

    Vermeer 5 Sommige spelers hebben vaak geluk, sommige vaak pech, daar is hij er 1 van. Onbegrijpelijke aankoop, ja ik heb daar moeite mee ook van Ajax naar Feyenoord.

    Wilkshire 5 Werkt hard, gisteren niet zo best.

    Van Beek 3 Eigen goal was pech, maar 2 de goal, weer een domme overtreding. Ik pleit ervoor helemaal geen overtredingen meer te maken, alle vrije trappen gaan erin.

    Kongolo 5,5 Nog niet in vorm, toch laten staan, we moeten met hem verder.

    Nelom 4,5 Het is geen verdediger, veel te zwak in de duels.

    Clasie 5 vond ik gisteren ook tegenvallen.

    Vilhena 4,5 speelt niet best, of het een nummer 10 is zoals zo vaak hier is gezegd heb ik mijn twijfels.

    Toornstra 6 Kan ook uiteraard beter, wel de enige die nog af en toe wat goed deed.

    Schaken 1,5 weer ouderwets aan de man geërgerd.

    Kazim 4,5 kan best voetballen, maar naar eigen zeggen goed voor ongeveer nu een uur, speelt ineens 3 uur in 4 dagen, Raymond Verheijen kom er maar in, is vragen om blessures.

    Boetius 4 geen idee waar die jongen dit jaar mee bezig is tot nu toe.

    Bilal 5 er was vaak kritiek op Koeman, maar hoe het nu gaat met deze speler kan nooit goed zijn.

    Te Vrede 6 won tenminste nog wel eens een kopduel, kwam er veel te laat in.

    Manu 5 eerste actie goed, daarna hopeloze misser voor het goal.

    Fredje 3,5 ben bang dat het geen goede combinatie is met Feyenoord, gelul van die Krabbendam bij V.I. van ze moeten hem juist contractverlenging geven is complete onzin, goed dat hij een contract heeft van een jaar.

  • Urban achiever

    Los van Vermeer kan ik me er wel in vinden.

  • jeli

    Urban achiever Schreef:

    ——————————————————-

    > Los van Vermeer kan ik me er wel in vinden.

    Ik geef toe daar zit een stukje flink balen van mij zelf in dat Vermeer verhaal.

    Geld had beter besteed kunnen worden en nu serveer je ook 2 keepers af vind ik.

  • predator

    Vermeer en Toornstra een 6, Nelom een 3, de rest eens.

  • edje45@live.nl

    Krabbendam neem je die serieus dan?

  • Urban achiever

    Snap je frustratie. Ik kijk er anders naar. Of Vermeer van Ajax komt vind ik niet boeiend, sterker: ik vind het wel van lef getuigen. Daarbij: Eddy PG stapte ook over van Ajax en daar kijkt niemand boos op terug. Daarnaast was dat geld voor Vermeer nooit beter besteed, het was helemaal niet besteed. Feyenoord heeft dit transferseizoen 4 miljoen minder besteed dan volgens de afspraken met RvC zou mogen. Van de 36 miljoen aan inkomsten mocht 13 worden besteed aan transfers. Grosso modo is nu 9 miljoen uitgegeven, inclusief de 7 ton aan Vermeer.

    De vraag was: is Vermeer beter dan Mulder? En is dat 7 ton waard? Beide vragen zijn met Ja beantwoord en daar ben ik het wel mee eens.