van Bronkhorst & van Gastel

  • Joost de fan

    Voor mij mogen die dan ook gelijk vertrekken….

    Zitten die nou op de bank alleen als vulling, of zeggen ze ook nog wel eens iets…?

    Ze doen niet de wissels, en je ziet ze nooit met Rutten praten ofzo……

    zitten gewoon lekker op het bankie hun salaris strookje te bekijken.

    Helemaal niks !

  • Adriano

    Die zijn monddood gemaakt, Joost. Met name van Gastel zal wel zijn teleurstelling zitten te verbijten dat hij geen hoofdtrainer is geworden. Van Bronckhorst zie ik dat nooit worden bij Feyenoord. Ik wil een tactisch sterke trainer zien, een slimme die alle tegenstanders doorheeft. Het is als schaken (het spel, niet onze vleugeldruiloor): zetten en tegenzetten.

  • michel

    Met deze 2 doorgaan.rutten op donderen

  • hitman

    rijtje zouteloze pindas is het

  • Urban achiever

    Tja, als het eerste elftal verliest is meteen alles ruk. Beetje kortzichtig natuurlijk.

  • jeli

    Joost ik ben het volledig met je eens, ik vind de staf sowieso veel te uitgebreid.

    Ook Rutten heeft weer een assistent meegenomen, daar moet je duidelijk in zijn, sorry Fred dat gebeurt niet, of je laat 1 van je huidige assistenten gaan.

    Het is in het verleden overigens nog gekker geweest, toen werd er 3 ton betaald voor een assistent.

  • jeli

    Urban achiever Schreef:

    ——————————————————-

    > Tja, als het eerste elftal verliest is meteen

    > alles ruk. Beetje kortzichtig natuurlijk.

    Dat is het ook, maar het komt nu ook al in de pers, laten we eerlijk zijn het is toch ook vreemd dat die Patrick nog wat instructies gaat geven aan de spelers als ze invallen.

    Als het slecht gaat komt er altijd kritiek.