zaterdag a.s

  • ramon

    verlies je weer en dan?

  • aalt m

    Geloof me dit komt niet meer goed.

  • Adriano

    En dan ? Dan begint de hele polemiek over van Geel en Rutten weer van voren af aan. Wedden ?

  • jeli

    Dat zal zo blijven Adriano, het gaat er nu om de juiste spelers op te stellen.

    Ik zal een voorzetje geven, hoeft niet iedereen het mee eens te zijn uiteraard.

    Kazim, die schrijf ik niet af, maar kan nog geen 3 wedstrijden in de week spelen, niet opstellen dus.

    Schaken, die zou ik lekker op bankie zetten.

    Middenveld, heb geen idee of Immers en Ahmadi weer fit zijn, in ieder Clasie en Toornstra opstellen, als Immers fit is zou ik hem erbij zetten ( puur omdat anderen sowieso niet thuis geven )

    Achterin, zet aub die Woudenberg linksback, dat kan echt niet minder zijn dan Nelom.

    Begin daar eens mee en zeg tegen die gasten, lees van Beek, om geen idiote overtredingen meet te maken in de buurt van de 16 meter, die gaan er namelijk allemaal in.

  • Adriano

    Je volgt mij hierin min of meer. Heb ik ook allemaal aangegeven. Over die overtredingen, er moet een boete op worden gezet. Woudenberg linksback, ik zou geen seconde aarzelen om die op te stellen. El Ahmadi moet er zeker in, evenals Toornstra en Clasie. In de spits Immers, mits fit, of Dammers.

  • jrcruzzzz

    We verliezen niet, echt niet

    We krijgen gister gewoon 2 lullige tegengoals, gewoon in de hoek waar de klappen vallen, maar daar blijf je niet in, de ommekeer komt zaterdag, echt waar!

    0-3

    We spelen gewoon goed, alleen de tegengoals zijn iedere keer zo lullig, als die tegengoal uitblijft krijgen we vertrouwen en gaan we wedstrijden winnen

  • jrcruzzzz

    Wat een gelul, sorry hoor maar laat dit team staan, anders wordt het niks, steeds wisselen schiet niet op, Nelom doet het toch gewoon aardig als linksback? en laat Immers aub op de bank, je heb nu eindelijk een middenveld dat voetbalt

    gewoon de opstelling zoals gister laten staan, of evt Manu, en Bilal erin

  • Adriano

    Ik ben diep ontroerd door je blinde vertrouwen in het team jrcruzzzzzz, echt waar. Maar wie gaat dan toch die doelpunten maken ? Drie nog wel. Heeft Rutten een geheim wapen ?

  • Jrcruzzzz

    Wie ze gaat maken weet ik niet

    Maar dit kan niet fout blijven gaan

  • damachin

    minimaal 11 punten uit de eerste 5 wedstrijden