Bertje

  • michel

    Van marwijk terug komen ?

  • jerry

    Nee dank je

  • jrcruzzzz

    Ja dan gaan we weer lekker verdedigend spelen, nee dank je, als scout lijkt hij me een goede

    Ik weet wel dat we nu geen wedstrijden winnen maar we spelen tenminste aanvallend voetbal, in tegenstelling tot wat andere denken, (denk Ik) vind ik dat we helemaal zo slecht nog niet spelen, ik zie een team dat druk zet, en wil voetballen

    Rutten moet echt blijven, ik heb Feyenoord in geen jaren zo goed zien spelen, en dat meen ik echt, alleen de goals ontbreken, maar die gaan komen, neem dat van mij aan, dit kan niet fout blijven gaan

  • Den

    Wie gaat ze maken?

  • Jrcruzzzz

    kazim! en andere, want de kansen die gemist werden tegen 020 blijf je niet missen, dat zijn kansen die je mist als het niet loopt, maar het spel is verzorgd, geen blinde ballen naar voren maar voetballen en druk zetten, hoop dat Rutten blijft en niet vroegtijdig weg gaat of ontslagen wordt, want kijk eens een week of 5 terug, je ziet veel en veel beter voetbal, bewijs dus dat Rutten echt wel een goede trainer is

    En ik zie Kazim echt wel goals maken voor ons, hij moet alleen zijn draai nog vinden

  • sjaco1

    v.d. Brom !

  • Adriano

    Ik denk dat zelfs Mourinho hier niets van kan bakken. En die heb ik héééééééééél hoog zitten, geloof me maar.

  • Urban achiever

    Laatste trainer die hier wat won…