Van Hanegem: 'het gaat gewoon om een spits'

  • predator

    Eens met Willem. Een kwestie van goed scouten.

  • Adriano

    Ik, met een waterpomptang. :D Wat heeft voetbal met tennis te maken ? Tenminste, als WTF World Tennis Federation betekent.

  • Adriano

    Maar niemand noemt haalbare namen. Ik lees ze nergens. Ik zeg niet dat ik achter van Geel c.s. sta, ik denk alleen dat het halen van goede spitsen voor Nederlandse clubs niet mogelijk is. Creatief inkopen ? Die tijd hebben we gehad, alle spitsen, 1e, 2e, 3e en 4e rangs zijn bekend, en verdienen meestal een godsvermogen. Nogmaals vermelden, een middelmatige spits als Dost, en ook van Wolfswinkel. Ik denk dat die twee het spel van Feyenoord niet zullen verbeteren. De aanvoer naar de spits is van een amobinabel niveau, in het bijzonder vanaf de vleugels. Ik wil daarmee zeggen, wie je ook in de spits zet, het zal geen ruk uitmaken. Ik denk zelfs dat als Pellè nog bij ons had gespeeld, hij zal teleurstellen.

  • predator

    Als ik een haalbare spits wist was ik scout. Maar kennelijk lukt het Zwolle wel….

  • kieb

    Ahhh, daar hebben we de Willem naprater. Ik denk dat je, als je het over pec hebt, die Necid bedoeld?

    Aan willem kan ik het niet vragen, dus daarom doe ik dat graag aan jou:

    Hoeveel wedstrijden heeft die Necid nodig gehad om aan hetzelfde aantal goals (1) te komen als Kazim. Kazim heeft 1,25 wedstrijden in de competitie gespeeld. En die Necid?

  • predator

    kieb Schreef:

    ——————————————————-

    > Ahhh, daar hebben we de Willem naprater. Ik denk

    > dat je, als je het over pec hebt, die Necid

    > bedoeld?

    >

    > Aan willem kan ik het niet vragen, dus daarom doe

    > ik dat graag aan jou:

    >

    > Hoeveel wedstrijden heeft die Necid nodig gehad om

    > aan hetzelfde aantal goals (1) te komen als Kazim.

    > Kazim heeft 1,25 wedstrijden in de competitie

    > gespeeld. En die Necid?

    Hij heeft wel bewezen een spits te zijn.

  • Patrick

    milan baros lijkt me wel wat .

  • TTV

    Patrick Schreef:

    ——————————————————-

    > milan baros lijkt me wel wat .

    Nee joh volgens Urban is dat niets….

    Van Geel kan hem nu halen… Is transfervrij…

  • eddy*

    Hristo Stoichkov lijkt mij ook wel wat. 8-)

  • TTV

    eddy* Schreef:

    ——————————————————-

    > Hristo Stoichkov lijkt mij ook wel wat. 8-)

    Baros is stukken jonger…