wat gaan we doen vandaag?

  • jolanda_marco

    Eagles - Feyenoord

    de ommekeer of einde rutten; zeg het maar…..

    1-3

  • Den

    Als ik lees dat Toornstra rechtsbuiten wordt omdat Immers perse weer op tien moet heb ik weinig hoop. Dan vraag ik me ook af waarvoor die jongen in godsnaam is aangetrokken.

  • Patrick

    bij ado speelden ze ook allebei,en niet on aardig ! 1 ding,met lex heb je wel weer wat scorend vermogen erbij!

  • hitman

    ommekeer is onmogelijk want het seizoen is nagenoeg zeker verkloot op eveneens bijna alle fronten en een wedstrijdje evt winnen van GAE

    zal voorlopig betiteld worden als een incident.

    Wordt het de aanzet van een reeks waar we uit 6 wedstrijden 16 punten halen dan is t anders

    Voorlopig houd ik het op einde Rutten na vandaag

  • Brilletje

    De enige juiste conclusie Den….

  • scf

    ze zullen er nou staan let maar op

    1-3

  • Den

    Bij ADO speelden ze samen op het middenveld.

  • eddy*

    3-1

  • kieb

    Dat zal nu ook het geval zijn denk ik. Toornstra zal samen met wilshire het gat op rechts moeten opvullen. Waarbij ik denk dat vooral wilkshire dan voor meer voorzetten moet gaan zorgen.

    Schaken heeft sinds zijn basisplaats niets meer laten zien. Rutten zal toch voor meer scorende vermogen in zijn ploeg kiezen.

    Maar even iets anders. Hoe goed ik die toornstra ook vind. Ik heb hem niet de opgelegde kansen zien krijgen, die Immers altijd wel krijgt………… Hoe komt dat ?

  • kieb

    1-4