Jammer

  • Den

    Het is een beetje jammer dat kritiek hebben op van Geel nu door sommigen als azijnpissen wordt beschouwd. Het verstoort wat mij betreft een beetje de discussie en vergalt voor mij de zin.

    We komen met de club vanuit een situatie waarin er veel te veel geld is uitgegeven zonder naar de lange termijn te kijken. De club heeft dat goed opgepakt maar het lijkt me niet meer dan normaal dat je de leiding dan kritisch volgt. En daar is nog steeds reden toe. We kunnen zo weer terugvallen. Jammer dat je dat van sommigen niet meer mag.

  • cornelis3

    Natuurlijk mag je kritiek op van Geel. Het gaat mij alleen de manier waarop. Opbouwende kritiek is altijd goed. Maar daar is in mijn ogen bij sommigen absoluut geen sprake van.

    Het lijkt wel of hij alleen maar slechte dingen gedaan heeft. Ik heb liever Kazim in de spits, die minder doelpunten scoort dan Dost, maar geen 5 miljoen kost en wat nog belangrijker is geen 2 miljoen netto salaris verdient, dan dat we weer opgezadeld worden met torenhoge verliezen.

    Bovendien denk ik dat Kazim minder blessuregevoelig.

  • Patrick

    dost was het ook niet geweest,maar wat wel vreemd is,is dat v geel s,middags al melde ,dat was het , we doen nu niks meer! terwijl dan juist de deals gesloten worden! zoals v vossen en guidetti, met 20 miljoen die nu over zijn,had hij gewoon wel guidetti moeten halen! NIEMAND in rotterdam had het hem kwalijk genomen als john het toch niet had gered, als guidetti het WEL had gemaakt had v geel niet meer stuk gekend,en hadden we een wereld deal gehad, met de rest van de aankopen kan ik wel leven,alleen een rechterspits teveel en een linksback te weinig!

  • Urban achiever

    Den, volgens mij is Van Geel een eikel eersteklas. Is dat kritiek of niet? Maar ik snap zijn keuzes en deel ze voor de volle 100 procent. Ik sluit me aan bij Cornelis met zijn opmerking over Dost/Kazim. Zo kijk ik ernaar. Maar er is hier een groepje dat alles ziet in het licht van Van Geel. Dat heet vooringenomenheid. Als er een file staat voor de Kuip is dat de schuld van Van Geel. Naar feiten kijken ze niet, als er gewonnen wordt is het geluk en als het een nederlaag is onkunde. Zo werkt het niet. Kijk de topics er maar op na, je kunt de azijnpissers er zo uithalen.

  • Urban achiever

    Zo werkt het helemaal niet. Hij haalde Kazim en meldde dat er nog gezocht werd naar een tweede spits. Daar is hij tot op de laatste dag mee bezig geweest. Maar op die laatste dag blijkt gewoon dat Dost liever voor 2,5 miljoen netto op de bank bij Wolfsburg gaat zitten en Guidetti liever 2,3 miljoen bij Celtic vangt dan naar Feyenoord gaat voor de helft. En ik snap wel dat er dat soort bedragen niet betaald worden bij ons.

  • Maxje2003

    Van Geel is een gluiperd een notoire leugenaar

  • Urban achiever

    Het zal me jeuken. Ben niet met hem getrouwd.

  • cornelis3

    Maxje2003 Schreef:

    ——————————————————-

    > Van Geel is een gluiperd een notoire leugenaar

    Je kan van Geel een gluiperd vinden. Dat is gebaseerd op een persoonlijke interpretatie. Die moet uiteraard objectief zijn.

    Ik kan jou alleen maar op subjectieve oordelen betrappen. Op het moment dat jeeen mening moet baseren op feiten, geef je niet thuis.

    Wanneer je iemand leugenaar vindt, kan dat alleen maar gebaseerd zijn op feiten. Ik zou zeggen: kom nu eens feiten, waaruit blijkt dat van Geel een leugenaar is.

    Ik wacht maar weer eens af.

  • 1908

    (tu)

  • Brilletje

    Je steekt nu wel de duim omhoog, maar als ik dan eens voor Maxje in de bres mag springen is de conclusie: Groot gelijk Max.

    En een leugen wil ik je wel vertellen dan:

    Toen er sprake was dat vele jonge gasten bij Feyenoord zouden vertrekken meldde Heilige Martin vol trots:

    We hebben een nieuw scenario panklaar liggen bij vertrek van onze spelers….we kunnen overal op inspelen.

    Het werd echter: harken, wurgen, liegen, wel of niet die speler……