Kramer

  • Gernie

    Die jongen van ADO, Michiel Kramer, daar zie ik een goede spits in voor de toekomst.

    Is een goede voetballer met goede basis techniek, groot / lang en sterk en scoort momenteel ook vrij gemakkelijk.

    Mogelijk iets voor Feyenoord voor komend seizoen?

    Iemand info over deze jongen, wat zal hij moeten kosten?

  • Patrick

    vind ik ook een speler om in de gaten te houden, is wel eeen laatbloeier op leefdtijd. je weet niet of z,n top ado is.

  • 1908

    Heb sterk het idee dat ze bij Ado hem veel te graag zouden willen ruilen voor Te Vrede.

  • Adriano

    Lijkt me een zelfde type spits. Is 4 jaar ouder dan Te Vrede. Wie is beter ? Moeilijk te zeggen. Ik kan wel met zekerheid zeggen dat een spits bij Ado over het algemeen meer ruimte krijgt dan een spits bij Feyenoord. In ieder geval minder straffe mandekking.

  • 1908

    Ik denk ook dat Te Vrede beter is. Vandaar dat ze willen ruilen. Kan niet beoordelen of een Feyenoord-spits straffere dekking krijgt. Zijn toch dezelfde verdedigers waar je tegen speelt.

  • Adriano

    Ik bedoel met straffere mandekking dat de meeste clubs tegen Feyenoord veel behoudender spelen dus met veel meer spelers achter de bal dan dat ze tegen ado spelen. Tegen ado wordt (uiteraard) veel aanvallender gespeeld dan tegen Feyenoord. Dus, daaruit volgt, de ruimtes voor een Feyenoordspits zijn kleiner dan voor een ado-spits. Is dat duidelijk ?

  • 1908

    Ok.

  • Adriano

    Ik dacht in eerste instantie dat het hier om Sven Kramer ging, na een omscholing.:D