Feyenoord trakteert vrouwelijke fans op dildo!

  • bussie

    http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000037957-999-10010000000003.aspx

  • bussie

    Zo hoort het,als vrouwen de plek maar kennen.:D

  • von

    een vrouw heeft één recht en die is bekent, verder dient mijn eten op tijd geserveerd te worden en er dient voldoende bier op voorraad te zijn in de koeling.

    als de baas het wil gaan de beentjes wijd, zoniet opzouten!!!!!!!!!

  • bussie

    Precies,er is geen plaats meer voor idealisten..:D

  • Feye-zuid

    Nou Bussie, dit is zeker weten een grap. Dit gelooft echt toch echt NIEMAND.

    Alleen de reden waarom ik erop inging, was de absurde ideetjes, of lol? die de wellicht oude “ vieze”mannetjes erbij bij schijnen te hebben gehad.

    Zou een hele slechte zaak zijn, immers, we kennen veelal Lunatic, de naam dekt de lading al genoeg. Ze hebben weleen leuke dingen,

    maar dit is zo´n aftandse onderbroekenlol van peukies bijelkaar…ach, sommigen moet toch ook wat, om er nog beweging in te krijgen:P

  • Bart-jan

    Kom op nou zeg met zun allen. Zal dit geen verlate 1 april grap zijn. Ik neem aan dat iedereen dit toch wel door heeft!

  • Feye-zuid

    Een vervroegde Bart-Jan nu, en als je de kaarten tot zaterdag de 1e kan kopen? Het is voor 2 april, de grap is nu,

    maar geloof mij, de attentie zal echt iets héél anders zijn.

    Ik heb wel wat idee naar de Merchandising gestuurd, art van mooi-boy M.Meeuwis, en Topper RYO,

    die mss maar even bij ons speelt, en een grote lijkt te worden, moeten we wel benutten, extra geld door juist zulke spelers.

    Maar een nwe selectieposter met handtek. of minidressjes met Miyaichi erop en handtekening, of Meeuwis o.a.

  • ria-57

    ik heb dit zotte malle bericht ook gelezen, Feyenoord hoe vrouwonvriendelijk kun je worden!

    maar ik heb onmiddelijk een bericht gestuurd naar feyenoord, dat als dit waar is, ik onmiddelijk stop

    met mijn vrijwilligerswerk, en mijn seizoenkaart intrek.

    Ga ik wel naar woudestein, misschien wat vrouw vriendelijker?

  • zero_ten

    in belgie noemen ze het een k@t brommer

  • ria-57

    bloedgroep FFFF , waarom gehandicapten???? Wat is er mis met deze groep mensen???? denk je dat die dit wel leuk vinden???

    Als je in een rolstoel zit ben je nog steeds een volwaardig persoon, en niet verstandelijk gehandicapt!