Feyenoord trakteert vrouwelijke fans op dildo!

  • SKL

    Wat een ophef hier zeg om een berichtje van LN. Zoals de meeste wel weten moet je LN in de meeste gevallen niet al te serieus nemen en geven ze op een leuke manier een draai aan het nieuws omtrent feyenoord. Ik kan er altijd wel om lachen, en ook in deze situatie kon ik een glimlach toch niet onderdrukken :D Zeker niet na de reacties die er hier worden gegeven :D

    Zijn er nou werkelijk waar mensen hier die ook maar denken dat feyenoord echt zo'n cadeau zou geven aan de vrouwen die deze wedstrijd bezoeken?

  • ria-57

    nee dat geloof ik niet! Als Feyenoord dat doed is ze heel veel vrouwelijke fans kwijt, die dit echt niet op prijs stellen.

    Wat me wel irriteerd is een opmerking, dat dit leuk zou zijn voor oudere en gehandicapten supporters,

    alsof dit geen volwaardige mensen zijn van onze maatschappij.

    ik ben nu voor het 5e seizoen vrijwilligster in het mindervalide vak, mensen in rolstoel dus, en echt er is niets mis met

    deze groep mensen.

    En ook zij zullen zo'n “kado” niet op prijs stellen!

  • SKL

    Die opmerking is voor mij ook niet helemaal duidelijk inderdaad. Maar die stond natuurlijk niet in het bericht van LN, maar in een reactie.

  • buijs

    “Vreten op tafel, geef me bier, pak me sloffen? Die nog steeds denkt dat een vrouw 1 recht heeft”

    Je weet igg hoe het hoort bloedgroep B)

  • ria-57

    klopt, dit stond stond in een reaktie. en daar wilde ik dus op reageren.

    mensen in rolstoel zijn niet melaats en hebben ook geen lepra, maar zijn gewoon normale mensen

    die door verschillende omstandigheden in een rolstoel zijn beland.

    en ook niet verstandelijk gehandicapt! dus snap ik de opmerking niet dat zij dit “kado”wel

    leuk zouden vinden.

  • bussie

    Met alle respect Ria moet ik zeggen dat jouw reactie wat overspannen overkomt,een goede

    kennis van me die zich met de handel op dit soort avonden bezig houd weet mij te vertellen

    dat de opkomst en de afzet van producten op lady's day avonden van een flinke omvang is,

    deze dame heeft daaruit een fors inkomen.Hiermee gezegd hebben dat blijkbaar de acceptatie

    en de intresse van vrouwen voor deze avonden groot is.Ik wil nu verder niet ingaan op haar

    stellingen in welke mate zij vrouwen meemaakt die door deze avonden taboe's doorbreken en

    blij zijn zo'n avond bezocht te hebben.

    Verder moet ik het wel met je eens zijn dat ook ik de samenhang niet zie tussen het geven

    van een Lady's day en meer vrouwen naar de Kuip zien te krijgen als Feyenoord supporter,dit

    verband ontgaat mij geheel.Eerder nog denk ik dat de club hiermee de plank behoorlijk mis slaat.

    Vermoedelijk zal er wel een dame uit de een of andere sky box zijn die deze avonden verzorgt

    en op indrukwekkende wijze de club ervan overtuigt heeft dat dit de juiste methode is om meer

    vrouwen naar de Kuip te krijgen,onzin natuurlijk,maar deze dame zal wel verzekerd zijn van een

    flinke omzet die avond.Maar dit terzijde.

    Verder ken ik behoorlijk veel vrouwen die op uitermate fanatieke wijze als Feyenoord supporter

    te boek staan,het Feyenoord gevoel van deze vrouwen overtreft vaak het gevoel wat veel mannelijke

    Feyenoord supporters hebben,ik durf de stelling aan dat dit Feyenoord gevoel bij deze vrouwen

    niet ontstaan is door het gebruik van een dildo,cocks ring of ander plezierig speeltje,maar hun

    fanatisme voor de club door geheel andere zaken is ontstaan.

    In mijn optiek zou je op een andere wijze wel succes kunnen hebben om meer vrouwen voor

    Feyenoord of voetbal in het algemeen geinteresseert te krijgen.

    De KNVB heeft diverse vrouwelijke scheidsrechters binnen hun gelederen,een van hen kan gezien

    worden als een zeer groot talent in de scheidsrechters wereld,deze vrouw zie ik met regelmaat

    wedstrijden in de beloften competitie fluiten en ik kan je verzekeren dat zij veel mannelijke collega's

    die in de ere devisie fluiten in kwaliteit overtreft.

    Het doel wat de club nu nastreeft zou anders ingevuld dienen te worden,beter zouden zij dan contact

    op dienen te nemen met de KNVB om deze vrouwelijke scheidsrechter de wedstrijd Feyenoord - AZ

    te laten leiden,waarschijnlijk een even confronterende actie als een Lady's day maar mijns inziens

    wel doeltreffender en meer gericht op het doel wat de club nastreeft.

    Hoewel het gemis aan vrouwelijke supporters blijkbaar vooral op de eretribune aanwezig is en zij daar

    blijkbaar behoefte hebben aan meer vertier of andere gespreks onderwerpen,waarmee de belangstelling

    voor de wedstrijden zelf blijkbaar niet groot genoeg blijkt te zijn.

    gr. bussie.

  • bussie

    Yep, die dit bericht vonden op Feyenoord.nl

  • Feye-zuid

    Ria, …je hebt een PM, ikzelf val onder die categorie, het staat idd zo, maar de insteek was uit Kwaadheid, dat ze daar “ grappen” mee denken te kunnen maken.

  • FR1908

    en enigszins aangepast, waardoor FFFFF het erg vrouwonvriendelijk vond…:)

  • Bart-jan

    Geen grappen met mensen in een rolstoel. Die zijn zielig. Kunnen niet lopen en dus een beetje dom.