geachte meneer van geel

  • Brilletje

    Jij begrijpt er helemaal niets van:

    Van Geel heeft zich louter en alleen maar op twee namen gericht.

    Er stonden er niet meer op zijn lijstje en zijn grote netwerk lag een paar maanden op apegapen.

  • jerry

    Dost kost 7 miljoen en verdiend 2,2 miljoen netto. Is dat dan raadzaam om dat risico te nemen en guidetti was een risico die na zijn feyenoord periode geen wedstrijd had gespeeld en die kost ook een vermogen dus een te groot risico

  • jerry

    Het probleem is dat er bijna geen spitsen zijn die in nederland willen komen voetballen

  • Brilletje

    Ja….en dat komt vooral door mensen die lopen te prediken dat spelers van hun club de spelers van de tegenstander maar een doodschop moeten geven.

  • Brilletje

    W el even goed lezen wat boldos schrijft he…..

    Behalve Dost, Guidetti is er ook niemand anders gekomen, terwijl er genoeg spitsen naar Feyenoord willen.

    Van de Gijp is een grote clown bij VI, maar hij had gisteravond groot gelijk toen ie riep: Feyenoord had Pelle een dubbele

    verhoging moeten bieden.

    Had je tenminste een spits gehad.

    En zijn grote netwerk zal toch niet alleen bestaan uit de namen Dost en Guidetti.

    Neen mijnheer de grafische magazijnontwerper……van Geel heeft gefaalt op alle fronten.

  • jerry

    jelle vossen ging liever naar de 2de divisie, guidetti vond u meneer de wiskundigeleraar een grote gok wat feyenoord niet moest doen, zapata mocht niet weg, waarom denk je dat heerenveen, ajax, psv, twente geen fatsoenlijke spits hebben kunnen halen terwijl ze dat wel wilden, al bied je 10 miljoen op een speler, ze vinden de mickey mouse competitie niet interessant genoeg

  • boldos

    je kan altijd smoesjes en redenen aanvoeren waarom er geen spits is gekomen.

    feit blijft dat “ze”wel een spits wilden hebben, logisch, maar dat het niet is gelukt.

    en als ik mij niet vergis is het voornamelijk de job van van geel om spelers aan te trekken, en heeft hij daarin gefaald.

    wat mij betreft gaat het in het voetbal om winnen en prijzen pakken,

    voorronde CL eruit, 1ste de beste wedstrijd om knvb beker al eruit, competitie alweer straatlengte achter terwijl we net zijn begonnen.

    mijn mening is dat als we wel een spits hadden gehad we er nu beter voorstonden.

  • jerry

    te vrede en kazim hebben in de wedstrijden dat ze speelden het prima gedaan, alleen werden ze totaal niet gevoed, en ja je had dost willen hebben? kost je 7 miljoen aan transfersom en 2,2 miljoen netto en is blessuregevoelig, dat zou pas een onverantwoordelijke gok zijn geweest, en jij vindt dat van geel heeft gefaald bij het aantrekken van spelers, nou ik vind el ahmadi en toornstra een meerwaarde, kazim komt eraan, manu heeft van geel behouden, wilkshire doet het niet slecht, bilal is voor de toekomst gehaald, als die straks loskomt heb je daarin ook een meerwaarde

  • kieb

    Maar je vergeet gemakshalve de opbrengst van ik weet het niet precies, maar ergens rond de 8-10 miljoen.

    Op alle fronten zeg je?

    Je kunt ontevreden zijn dat er geen spits is gekocht (als je dan Kazim tenminste niet mee wil rekenen). Maar om dan te zeggen op alle fronten dat is in mijn ogen onzin.

    Overigens vanavond weer eens VI kijken. En iets is makkelijk te voorspellen. Op de vraag die gaat komen: Wat vonden jullie van Feyenoord, dan is het eerste dat wordt aangehaald het kleffe gedoe, dat alle spelers naar de trainers en de bank liepen. Je kunt ze uit tekenen.

    Neemt niet weg dat ik het wel vermakelijk vind.

  • kieb

    De gemiddeldes van beide heren zijn indrukwekkend We zullen het nooit weten, maar ook een Dost of guidetti hadden moeite gehad om deze te evenaren, laat staan te verbeteren.

    Je moet ook zo reëel zijn dat je slechte start mede is ontstaan door zwakke buitenspelers en slap voetbal, waarbij een normale spits (dus geen Zlatan of van Persie) niets had kunnen klaar maken.