geachte meneer van geel

  • 1908

    Precies: ik begrijp er he-le-maal niets van.

  • cornelis3

    Brilletje Schreef:

    ——————————————————-

    > Jij begrijpt er helemaal niets van:

    > Van Geel heeft zich louter en alleen maar op twee

    > namen gericht.

    > Er stonden er niet meer op zijn lijstje en zijn

    > grote netwerk lag een paar maanden op apegapen.

    Brilletje is toch wel heel erg bijdehand. Hij weet exact dat er maar 2 namen op het lijstje van van Geel staan.

  • jerry

    hoe zou het toch komen dat feyenoord, ajax, az, twente, psv niet een spits van een hoog niveau binnen kunnen halen

  • cornelis3

    jerry Schreef:

    ——————————————————-

    > hoe zou het toch komen dat feyenoord, ajax, az,

    > twente, psv niet een spits van een hoog niveau

    > binnen kunnen halen

    daar weet Brilletje ongetwijfeld het antwoord op.

  • Brilletje

    Een spits van een hoog niveau kan niemand hier in Nederland binnen halen, maar de clubs die jij noemt hebben in ieder geval wel een spits.

  • Brilletje

    Op de eerste plaats spreek je niet tegen een wiskundeleraar, maar tegen een al een paar jaar gepensioneerde schilder nieuwbouw en renovatie.

    Je niet zo laten opjutten door die ene man…..ik krijg zijn naam niet uit mijn strot.

    Op de tweede plaats zit je continu smoesjes te verzinnen aangaande van Geel.

    Maar nogmaals…..als jij het beleid van Martin zo goed vind….ik vind het heel fijn voor jou.

  • jerry

    nou die hebben spitsen waar je nou niet echt vrolijk van wordt, kazim is geen steek minder

  • jerry

    vertel me maar welke smoesjes??? wat is er mis met toornstra? wat is er mis met el ahmadi? wilkshire doet het naar behoren, boularouz die snap ik niet, kazim kost niet veel, dus misschien pakt deze gok wel prima uit, en dat hij kan voetballen laat hij nu wel zien, schitterende goal!!! bilal vind ik een geweldige rechtsbuiten, die komt er ook wel, met vermeer hebben we eindelijk een goede keeper in huis!!! of had je liever dost gezien die voor pak hem beet 4 jaar zou tekenen? met een transfersom van 7 miljoen plus een jaarlijks salaris van 2,2 miljoen netto, ben achteraf blij dat hij niet komt

  • Urban achiever

    Tja, da's best knap, want ik heb Van Geel wel vier verschillende mogelijkheden horen bespreken. En da's exclusief de drie die we hebben lopen. Totaal 7 dus. Maar goed, Brilbeer zal het wel weten.

  • jerry

    Ja vriendje stokvis weet precies waar van geel mee bezig is geweest