OPMERKELIJK: Feyenoord hoefde twee spitsen niet te hebben!

  • kieb

    WIE heeft Kazim gehaald?

  • 1908

    Spot on.

  • jojamen

    Ook van die everse trouwens. Lulhannes eerste klas . Weer z,on wijsneus die het allemaal wel weet zonder echt op de hoogte te zijn. De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt dus maar wat populaire uitspraken de wereld inslingerd. Onbegrijpelijk,waar is deze geweldenaar nu zelf trainer dan??

  • jerry

    Volgens mij is onze td martin van geel verantwoordelijk voor de transfer van kazim dus hij wilde hem wel degelijk. .. en dost wilde voor zijn kansen bij wolfsburg gaan… nu bentner op de bank zit mag dost op de tribune zitten omdat olic in de basis staat

  • jeli

    TTV Schreef:

    ——————————————————-

    > Patrick Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > tja !!

    >

    >

    > Echt weer een bewijs van onkunde…

    Je zou je eens wat meer moeten verdiepen TTV in bepaalde zaken, Everse roept wat, en jij denkt meteen dat alles klopt.

    Die Scepovic is bij meerdere clubs aangeboden, ook bij PSV.

    Wilde eerst niet naar Celtic en een dag later wel. Zaakwaarnemers bieden dit soort spelers bij veel clubs aan, dat weet Jan Everse ook, vond het dus slap gelul van hem.

  • Adriano

    Nog één opmerkingkje over Dost. Die knaap heeft letterlijk één goed seizoen gedraaid, bij Heerenveen, tussen twee supergoede vleugelspelers. Hij hoefde meestal alleen maar zijn voet tegen de bal de zetten. Toen kreeg hij, grauwe middelmatige speler als hij is, ineens de kolder in zijn kop en dacht dat hij van wereldklasse was. Het is gewoon een speler die overal waar hij zal spelen zwaar tekort komt. Ook als hij bij Feyenoord zal spelen zal hij tekort komen. Dat is zeker want Feyenoord heeft geen vleugelspelers die Heerenveen toen wel had. Heerenveen heeft hem toen goed verkocht, maar Wolfsburg had het heel snel gezien met hem en beschouwen hem terecht als een grandioze miskoop die zwaar overbetaald wordt en wekelijks op de tribune zit.

  • kieb

    En dat begrijp ik ook wel, want voor dat salaris zou ik daar ook graag willen zitten ;)

  • Adriano

    Dat weet ik niet of hij daar wel zo prettig zit, Kieb. Hij kan nou wel uitermate veel geld verdienen voor zo'n ‘minkukel’ als hij is, hij zou toch ook wel zijn vak willen uitoefenen. En daar krijgt hij de kans niet voor, misschien wel nooit meer want in Duitsland zal het moeilijk voor hem worden, goede clubs betalen geen forse bedragen voor een tribuneklant van Wolfsburg, en in Nederland is het helemaal uitgesloten want dan moet hij terug naar een paar ton per jaar. Verder zal geen land hem willen, althans het zou me verbazen. Hij wordt tenslotte niet in de gelegenheid gesteld om zich in de kijker te spelen. De bondscoach zal hem ook nooit en te nimmer kiezen, dus het wordt schluss mit Bas. Hij had naar Feyenoord moeten gaan, dan had hij een springplank gehad voor een betere sportieve carriere. Maar hij had het bij Feyenoord ook niet gered hoor.

  • jeli

    Ik snap al dat geleuter over Dost niet zo, die is al maanden geblesseerd. Zou nu weer redelijk fit zijn.

    Tel daar nog 2 weken bij op, dan wedstrijdfit. Dan had die al een wedstrijd of 10 gemist in de Eredivisie, was een duur geintje geworden dan.

    Zeer blij dat die niet is gekomen.

  • Patrick

    ben idd blij dat dost het niet geworden is, is ook een gemankeerde balletjes afwachter, wat wellicht wel een scoutings fout is,is het feit dat boetius als rechtspoot niet echtuit de verf komt op links, en wellicht een kans had moeten krijgen op rechts, daar heb je al schaken en verhoek, kazim kan ook prima daar spelen, manu is op beide flanken goed,wellicht hadden ze dan beter een linksbuiten als sinkgraven kunnen kopen voor die 3,5 miljoen , blijkt nu ook een hele goeie 10 te kunnen worden! ik neem dus ff aan dat ze bilal en zyech meerdere malen gevolgd hebben bij heerenveen, dan ben je toch blind als je deze groei briljant over het hoofd hebt gezien?