OPMERKELIJK: Feyenoord hoefde twee spitsen niet te hebben!

  • kieb

    Die jongen hoeft niets te vrezen Adriano. Helemaal niets. Vult lekker zijn zakken, omdat hij tot nu toe op zijn hoogtepunt een contract heeft getekend dat hem onafhankelijk maakt op zijn leeftijd al. Natuurlijk zou hij liever willen spelen, maar hij zal beseffen dat ie nergens anders voor dit geld wordt aangekocht. Tenminste die kans is klein.

    Maar als zijn contract is afgelopen, dan kan hij zonder problemen aan de slag, bij zo'n beetje elke nederlandse club. ZEKER als ie transfervrij zou zijn.

  • 1908

    Los van dat dit topic over spitsen gaat: in de twee jaar dat Boetius in het eerste speelt, heeft hij Oranje gehaald en zich in de belangstelling van allerlei clubs gevoetbald. Hij heeft nog nooit in die twee jaar op rechts gestaan, altijd op links. Om hem nu, vanwege een vormdip die een paar wedstrijden duurt, geen linksbuiten te noemen is een beetje kortzichtig.

  • Patrick

    ik heb boetius in die 2 jaar nog geen 10 keer goed zien spelen, en v beek is nu na 3 slechte wedstrijden ook al geselecteerd voor oranje,

  • 1908

    Dus? Je wilt zeggen dat jij een goede bondscoach bent en Van Beek er niks van kan? Ik vertrouw er persoonlijk eerder op dat de mensen die Boetius hebben geselecteerd er verstand van hebben, ok?

  • 1908

    Ik denk zeker dat Dost de werknemer er zeker zo naar kijkt. Zonder voetbal was hij misschien putjesschepper geworden of zo. Dus hij hee zijn schaapjes op het droge. Dost de voetballer is misschien wel ambitieus, dat weet ik niet.

  • kieb

    Dat zal zeker zo zijn. Maar ik denk dat als ie echt gewild had, hij wel verhuurd had kunnen worden. Zeker door salaris in te leveren. Met die 2 spitsen wist hij eigenlijk 100% zeker dat hij niet aan spelen toe zou komen. Maar het is giswerk.

    Wel jammer want hij kan wel ballen.

  • Patrick

    waarom wordt jij altijd persoonlijk in een conversatie? IK vind iets , jij niet ,prima ! en bondscoach?? lijkt me idd een prima baan zonder de eind toernooien ! maar geselecteerd worden heeft in deze tijd een andere waarde dan pak hem beet 10 jaar geleden,toen moest je minstens een half jaar goed spelen,nu is het vaak op potentie, en dat hebben zowel boetius als v beek idd wel, maar het zijn geen zekerheidjes nog,en bij boetius wordt dat wel een beetje tijd na 2 jaar!

  • 1908

    Ik zal het uitleggen, omdat het de laatste dag van het prikbord is, Patrick.

    Ik twijfel of het persoonlijk is, want ik ken je helemaal niet. Maar laten we het voor het gemak inderdaad zo noemen, dat ik persoonlijk word.

    Jij vindt iets (waarmee je het trouwens persoonlijk maakt) en ik trek die mening in twijfel, omdat JIJ dat vindt, terwijl de rest van de voetbalwereld (bijvoorbeeld Van Gaal) iets anders van mening is. Ik twijfel aan je autoriteit, gezien wat je hier verder naar voren brengt. Zo werkt dat vaak met meningen: het gaat om wat wordt gezegd en wie het zegt. Dit is een discussieforum.

    Overigens ben ik het wel weer met je eens dat Boetius nu stappen moet gaan maken.

  • 1908

    Tuurlijk. Maar het is het totaalpakket, denk ik. Geblesseerd, van mening dat hij die Bendtner wel aankan, 2,5 miljoen netto tov 1,2 max bruto. Je kunt beter geblesseerd op de tribune zitten en 2,5 miljoen vangen dan de helft.

  • jeli

    Scepovic zit inmiddels al op het bankie bij Celtic, heeft ook nog in Belgie gespeeld, daar was het een grote flop.