Van Bronckhorst...

• FR1908

schei toch uit man….

geloof nooit dat jij in je werk net zoveel heb bereikt als Gio

• Rene de Lander

Helemaal mee eens , beste man vh veld !

WEDEROM

• tommie F

stapje te laat whahahaha!!!was de mann vandaag maar jij heb het weer over z,n stapje……………..pfffff!!! je vegist je vaak de laatste tijd heel vaak!!!

• jerry

net als dat de beste rechtsback naar feyenoord komt, die topper, daar vergis ik me ook in natuurlijk, ook vergis ik me dat bahia de beste optie is als centrumverdediger!!!

• tommie F

v bronkhorst was de beste man van hert veld……….maar hij komt altijd een stapje te kort…………………… jou televisie is te lang!!!

• jerry

lezen tommie, waar heb ik het over de wedstrijd van vandaag? ik heb het over het seizoen genomen dat hij vaak een stapje tekort kwam op het middenveld!!!

• FR1908

niet echt gek he, als je geen linksback achter je hebt staan.

en de verdediging sowieso erg matig was.

verder op Gio na alleen mooi weer voetballers op het middenveld, tja, dat red je niet in je eentje.

Jij kijkt alleen naar het individu, je moet ook eens naar het geheel kijken.

• jerry

verder op Gio na alleen mooi weer voetballers op het middenveld, tja, dat red je niet in je eentje.

ik vind fer, wijnaldum nou niet echt mooi weer voetballers, el ahmadi is in potentie een hele goede voetballer, maar lijdt ook soms dom balverlies!!! tomasson zie ik niet als spits maar als diepgaande middenvelder die bij makaay moet komen!!! dus ik ben het niet met je eens dat je behalve gio mooi weer voetballers op het middenveld hebben!!! en persoonlijk zie ik liever gio als linksback met een goede linkshalf voor hem (aankoop) en dat de verdediging niet goed is, dat ziet iedereen, dat komt omdat je geen geweldige keeper hebt, dat 2 dezelfde spelers vaak centraal hebben gespeeld (hofland en bahia) en tiendallie is een prima back, dus snap die evt aankoop van fernandez totaal niet!!

• tommie F

goed opgemerkt 1908!!! zo is het maar net!!! overigens is gio verleden jaar als linker mv als beste feyenoorder verkozen als linker middenvelder …………………..!!!!

• jerry

ja vorig jaar was het ook allemaal zo geweldig, net als nu, gio neemt de ploeg op sleeptouw of is gebleken dat de oudjes op sleeptouw worden genomen door spelers als biseswar, wijnaldum die het geweldig hebben gedaan dit seizoen