je heb gelijk !!! altijd heb jij gelijk.
ff jerry mijn reactie was wat te fel te bits !! maar even jerry kijk eens de statistieken op vi, de spelers waar v gio mee speelde veranderde voortdurend van samenstelling ,zelf is hij een aantal keren geblesseerd geweest, wisselend op de lb en lm plaats gespeeld!! ik vindt dat jij hem beoordeeld puur oportuun zonder naar oa dit soort zaken te kijken!! zelf zal hij dat nooit \als excuus opvoeren maar ook wij als voormalig amateurvoetballers weten dat je op dezelfde plaats met een vast team steeds beter gaat voetballen. ik denk dat gio heel goed als lb controlleur op het mv kan spelen niet als diepgaande ,al doet hij dat regelmatig , maar in een controlerende , sturende rol. dat stopwoordje van jou hij komt een stapje te laat , is een aantal keren zeker terecht geweest maar iedereen op het mv kwam een stap te laat jerry !!! t stond gewoon niet goed , tactisch onduidelijk , geen vaste lijn geen systeem zeg dat er dan bij of neem dat ook mee in je beoordeling!! want gio is een voetballer ziet t spelletje en kan als mv in de nederlandse comp. 1 van de beste zijn!!!
tja hierin hebben wij een andere mening tommie, ik vind gio juist als back meer waarde kan hebben dan als linkermiddenvelder, jij denkt daar anders over, en dat is toch prima…. maar niet iedere club speelt met 3 spitsen en dan heeft gio als lb heel vrijheid om op te komen en juist dan is hij op zn best!!! bij barcelona en bij arsenal stond hij ook voornamelijk linksback omdat hij daar het beste uit de verf kwam, en stel je eens voor we spelen volgend jaar 4-4-2, met tomasson en makaay als de 2 spitsen dan heb je met biseswar een diepgaande linkermiddenvelder voor van bronckhorst, lijkt me niet verkeerd!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?