Feyenoord hoopt zich voor komend seizoen te kunnen versterken met

• prada

Feyenoord hoopt zich voor komend seizoen te kunnen versterken met Danny Koevermans en Jerzy Dudek, meldt RTV Rijnmond. De spits en de doelman komen bij respectievelijk PSV en Real Madrid weinig aan spelen toe en willen vertrekken.

Feyenoord hoopt de komst van het tweemaal mogelijk te kunnen maken met behulp van externe geldschieters. Voorwaarde voor deze investeerders is wel dat de club met een sluitende begroting op de proppen komt. Om dit te bereiken is Feyenoord van plan om de aandelen van de amateurtak van Stadion de Kuip aan de gemeente Rotterdam te verkopen, ter waarde van tien tot vijftien miljoen euro.

Dudek speelde eerder al jarenlang bij Feyenoord, terwijl Koevermans afkomstig is uit het nabij geleden Schiedam. Hij speelde eerder voor stadgenoot Sparta

• Martijn

dit was al bekend Prada ;) maar zou Dudek wel een goede vinde voor 2 jaar kan je dan Mulder of Darley erin zette en Koervermans scoort wel redelijk veel alleen heeft zal over 2 jaar geen transferwaarde meer hebbe denk ik…

• Bever

misschien kunnen ze V Wolfswinkel er nog bij regelen, kan veel leren van makaay, tomasson en de koef

• Eddie

Honda!

• Bloedgroep-FFFFF

Is Koef een man die je de hele wedstrijd, week in week uit kan opstellen?

v Wolfswinkel zou wel een leuke snelle boy kunnen zijn in de voorhoede!.

Honda? Is wel direct een paar stappen hoger

• Bloedgroep-FFFFF

Ik blijf trouwens ook een liefhebber van Marcel Meeuwis,

is wel tegen de 30, maar een bijtertje en mss niet erg duur??

• Bloedgroep-FFFFF

Nu toch zeker dat ze Dudek willen?

Wie heeft er een indicatie,

van de transfersom en salarissen van Dudek en de Koef

• Bever

dudek transfervrij salaris denk 1miljoen

koef heeft contract tot 2011 en zal miss 1 a 1.5 miljoen kosten salaris denk 800.000

even over koef, heeft in zijn carriere over 200 wedstrijden toch 119 keer gescoord

• Bloedgroep-FFFFF

Okay, thanx,

Valt me al met al mee.

Halen dan maar, die 2 !

• Don

Koevermans vind ik goed, 116 in 200 wedstrijden is toch echt een geweldig gemiddelde!! Scoort gewoon makkelijk en is een aanspeelpunt, naast Makaay en Koevermans nog een jonge spits halen. Dudek heb k mn twijfels over, liever Velthuizen.