Feyenoord hoopt zich voor komend seizoen te kunnen versterken met

• Gernie

Ik zou het prima vinden!!

Beide aan de oude kant, maar beide hebben zeker kwaliteit!

Koef heeft in 216 wedstrijden 123 x gescoord!! Is un 30, dus kan nog prima 3 jaar mee! Bovendien is het een goede jongen, klaagt niet als ie een keer niet speelt en is een echte teamspeler!!

• Don

Koevermans is in de Nedelandse competitie gewoon een topper! Is pas 30 geloof ik. Daarachter een jonge spits en dan zit je voorin gebakken.

• Martijn

zou velthuizen niet nemen omdat:

2 jaar contract dus denk minstens 4 miljoen en als piet 4 jaar in de goal staat zulle mulder en darley het ook wel hebbe gezien en ergens heen gaan dus..

gewoon Dudek 2 jaar in de Goal daarna heb je een goeie aan Mulder of mss wel Darley……

• Don

Kan. Maar ik denk dat als je Velthuizen haalt voor 3,5 miljoen of Hofs in de deal betrekken dan heb je 3 jaar plezier van hem en verkoop je hem met winst en staan Mulder EN Darley klaar.

Velthuizen

Fernandez-Vlaar-Bahia-van Bronckhorst

El Ahmadi/Fer

Wijnaldum-Tomasson-Biseswar

Koevermans-Makaay

Ik denk dat je met deze opstelling, en dat meen ik echt, kampioen kunt worden. Met spelers op de bank als oa.: de Cler, Leerdam, de Guzman, Slory, Bruins en Fer of El Ahmadi.

Daarnaast nog een jonge spits erbij halen en een CV: Wuytens. Laten concurreren met Vlaar. Zo moeilijk is het niet als die investeerders er zijn. Dit is gewoon een heel goed team waarin Velthuizen, Vlaar, Bahia, El Ahmadi, Fer, Wijnaldum, Biseswar, Leerdam en de Guzman (veel) geld op kunnen brengen. En dan nog die jonge spits en Wuytens. Dat zouden dan 11 spelers zijn!!

• Martijn

Don waarom Vlaar inplaats van Hofland ?

Dus jij vind Vlaar beter dan Hofland iemand die al 1,5 niet heb gespeeld en nooit heeft kunne overtuige bij Feyenoord?

• jerry

werd voor 7 miljoen gehaald dus denk dat ie wat meer zal kosten!!! maar laten we wat jeugdige spelers proberen te halen!!!

• macaroni

Deze oudere spelers houden weer de jongeren uit de basis, vind dat geen goed beleid in de situatie waar feyenoord nu in zit. Helaas is Honda onhaalbaar voor feyenoord.