39 miljoen

• jerry

het beleid is al jaren slecht, helemaal mee eens, maar wie verzint het nou om alleen maar oudere spelers te halen zonder dat er 1 doorverkoopbaar is, dat is toch een beetje kapitaalvernietiging,, heb je er een stuk of 2 a 3 dan is dat prima, maar zoveel als wij er hebben is gewoon teveel, we hebben gewoon meer spelers nodig van 22 tot 27 jaar die kwaliteiten hebben en kunnen doorgroeien zodat ze later doorverkoopbaar zijn, nu nog een scouting….!!!???

• tommie F

ja jerry dat is t m nu net!!! geen geld, geen capabele scouting, en de investeerder sdurven geen geld aan feyenoord te geven om gescoute spelers te kopen nee dan liever zekerheid!! 22 tot 27 is een dure categorie jerry!! en de situatie bij feyenoord is echt nijpend , we gaan er hier vaak aan voorbij maar als er geen succes komt is de aftakeling onomkeerbaar!!

• jerry

een hele dure categorie, maar scout spelers in scandinavie, belgie, tjechie, polen en je kan zo met een x-aantal zeer bruikbare spelers komen….. maar weet je nog ajax in 95?? met jonkies als seedorf, kluivert, kanu, davids vd sar, enzovoort? daar waren ook maar een paar routiniers zoals blind en rijkaard!!! waarom zou dat niet bij ons kunnen met jonge spelers en een paar oudere ervaren spelers?

• tommie F

eens!!! we hebben dan wel geen van gaal maar been gaat t echt een stuk beter doen dan dit jaar mss een verassing jerry!!

• Milo

We hebben misschien geen goede scouting en daar moet zeker wat aan gedaan worden. Maar van mij hoeven die inversteringen niet. Naast Makaay zet je Tomasson en achter Makaay, kan hoeft niet perse, zet je Hofs. Hofs hoeft van mij ook niet weg. Ik vind dat we met de huidige selectie misschien alleen een jonge goede spits en een goede centrale verdediger moet kopen. Namen die ik hoor zijn dan van Wolfwinkel en Wuytens (als ik het goed schrijf. Koevermans hoeft van mij niet. Ik weet niet wat de transferwaarde is van beide spelers maar hiermee moet je elftal wel staan. We hebben veel blesuere gehad, maar daar zal in de zomerstop wel een einde aan komen. Met Biseswar en Makaay in de aanval en Tomasson er vlak achter. Heb je gewoon een goede aanval. En ik denk met Bahia en Vlaar in het centrum van de verdediging met Wuytens en Hofland als stand in heb je ook een goed verdedigings centrum. Met Vlaar moet ik er wel bij zeggen dat hij zijn niveau weer weet te halen.Mocht het haalbaal zijn om deze 2 spelers zonder inversteringen te komen. Er vallen een aantal spelers weg zoals (waarschijnlijk): Greene, Lusius, Timmer, Mols, Kobussen, Tiendalli en Ekramy. Hiervoor krijg je Transfergeld en het schilt salariskosten.

• tommie F

hofs mag weg , we hebben tomasson , wijnaldum de guzman en bruins voor zijn positie!! een goede keeper is t belangrijkst wuytens ken ik niet goed!! zie liever die zweeds internatinal bjarsmirt!!

• jerry

waarop baseer je dit? de kwaliteiten zijn hetzelfde als vorig jaar, dit jaar en volgend jaar zal het niet veel anders zijn, en heeft hij bij nec de laatste 10 wedstrijden zo geweldig gepresteerd? ik moet het eerst nog maar zien, en als hij al begint met spelers te halen waar je in mijn ogen niet veel aan hebt want wat moeten we met weer 2 ouderen spelers zoals koevermans en dudek, weer niet meer doorverkoopbaar, en fernandez die geen haar beter is dan tiendallie… tja dat zet mij aan het denken!!!

• tommie F

de blesures jerry, daar waren we t gister over eens, hebben dit seizoen feyenoord parten gespeeld !! een ongekende lijst aan blessures ging vanaf dag 1 gepaard met feyenoord nooit werd er indezelfde samenstelling gespeeld!!

• jerry

vorig jaar nagenoeg dezelfde selectie, en was het ook niet al te best, werden we ook 6de, en was het toen zo geweldig? nee!!!

• manuelbrielle

Tommie ben ik helemaal met je eens.