39 miljoen

• d'henry

Ik ben nog niet overtuigd dat Mario Been het beter gaat doen. Je speelt naar je mogelijkheden. En als er niet veel wijzigd….dan maakt Mario Been hier ook niets van.

Feyenoord heeft de laatste 10 jaar al zoveel trainers versleten, en ook die zich vertild hebben aan de klus. Ik verwacht er in ieder geval niet veel van. Je selectie is niet in balans. En als de huidige oude knarren de kar moeten trekken…dan voorspel ik je weinig goeds. Afgelopen zondag vielen zij juist tegen.

Een middenmotor als Utrecht moet je met dit materiaal onderste boven spelen, maar dat lukt niet meer omdat je kwaliteit te kort komt!

Sorry is zie het huidige Feyenoord steeds verder afglijden….als er niet snel een daadkrachtig beleid komt!

d'henry

• jerry

je mist kwaliteit en de jongeren slepen wekelijks de oudjes mee!!! want de oudjes nemen niet meer het voortouw, dat voortouw wordt genoemen door de jongeren en daarin kunnen de oudjes zich meten…. kijk naar de afgelopen wedstrijden en het is veelzeggend!!!

• tommie F

vond gio zondag erg sterk spelen!! fer was zwak bij beide goals…………..

• jerry

klopt en biseswar en wijnaldum laten de laatste weken zeer goed voetbal zien, zijn telkens beslissend…. heracles, ado en nu utrecht

• tommie F

klopt makaay , en tomasson ook , vergeet de cler en gio niet beide goedeassist!! het 1 komt met t ander ik blijf erbij mits fit heeft feyenoord een redelijke selectie!!

• jerry

er moet wel wat gebeuren in de verdediging, keeper, spits en evt een linkshalf