Wat betreft eddiecoenen kan ik hem volgen, die mag ongestoord z'n fake berichten blijven neerzetten, zonder dat er wordt ingegrepen.
Ik denk dat het er meer op neerkomt hoe je je menings verschil met iemand deeld. De één is er meer gevoeliger voor als een ander. Maar ik zie ook vaak berichten en ook tegen Don, dat men een bericht achterlaat die eigenlijk voor een gedeelte over een bepaald onderwerp over Feyenoord gaat maar tegelijkertijd, proberen mensen hoe je het beste iemand kan afkraken. Mensen komen dan met halve feiten. Zoals de reden waarom van Persie is weg gegaan bij Feyenoord. Maar dat is een andere kwestie als deze. Als je mensen in hun waarde laat en gewoon probeerd om je punten te onderbouwen en dan bedoel ik te onderbouwen met feiten dan zal het hier op het prikbord een stuk beter worden. Dat je dan geen zin meer hebt om je op het prikbord te laten gelden heeft dat niks te maken met weglopen. Ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen. In dit geval Don het eigenlijk wel heeft gehad. Want ik lees vaak van, o daar heb je Don weer of o. daar heb je eddiecoenen weer. Dat geeft al snel de indruk dat het niet om de inhoud gaat maar om de persoon in kwestie. Zullen ze wel eens wat uit een duim zeggen daar ga ik niet over. Maar ik ben er van overtuigd dat veel meer mensen dingen uit hun duim zuigen. Hier zouden de operators veel meer op moeten inspelen. En er wat aan moeten doen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?